Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elin_ schreef:Je ziet toch duidelijk dat bij 2 pony''s het echt te ver uit steekt
O.a bij de schimmel
Daar is de ruiter VEULSTE groot
En stap en draf kan nog wel maar wat zeg je nou crossen?
Alsjeblieft.. Kijk als iemand iid zegt af en toe en dan wat stappen en af en toe een drafje
maar crossen ... nee sorry not my cup of thea , om dier te belasten voor je eigen ''plezier''
Elin_ schreef:En even voor een vraag
War ik mij mee bemoei? Ik zou graag willen dat er een lichtje gaat branden![]()
Aangezien wel meer van die mensen zijn die wat lol willen hebben en pony zelf de pineut dan is
Van een te groot en te zwaar iemand
@Melaniecr dat weet ik maar ik zeg altijd Veulste (zo spreek ik het ook uit namelijk xd)en zijken > zeiken is gewoon iets wat je gewoon eigenlijk zou moeten weten
melaniecr schreef:over de zadels, daar kwamen we pas tijdens het rijden achter, dus toen moest ze de heletijd afstappen en het zadel naar achtere schuiven.. op een shetlander is het zeldzaam als een zadel goed past. en als je even goed kijkt naar de andere reacties zeg ik dat mijn kleine pony het makkelijk voor 1 keer kan hebben.
is alles nu duidelijk en kunnen jullie nu stoppen met zijken ?
dankje
melaniecr schreef:ooit gehoord van msn taal ? ik zeg altijd tog in plaats van toch nouen sowhat.
dus jij wilt eigelijk dat er een lichtje gaat branden dat wij niet meer op de pony mogen ?
wie denk je wel niet dat je bent..
melaniecr schreef:altijd moet ik weer normaal doen terwijl ik me zelf gewoon verdedig op commentaar dat nergens op slaat..
Elin_ schreef:melaniecr schreef:ooit gehoord van msn taal ? ik zeg altijd tog in plaats van toch nouen sowhat.
dus jij wilt eigelijk dat er een lichtje gaat branden dat wij niet meer op de pony mogen ?
wie denk je wel niet dat je bent..
Ik ben Elin![]()
Aangenaam Ik zeg niet dat het niet mag, maar mischien beetje meer aan de pony denken ipv aan jezelf![]()
Jullie plaatsen dit en je weet dat je dit kan verwachten.
Heb trouwens geteMt aangezien sommige reacties niet door de beugel kunnen ivm onrespectvol etc![]()
Vind jammer dat er zo vijandig word gedaanje kan toch ook iets aannemen aangezien het goed bedoeld is ?