*trots!!* Amber 5jr op der eigen pony, stap/draf/galop los

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

naambordjes

Re: *trots!!* Amber 5jr op der eigen pony, stap/draf/galop los

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 14:42

Grappig dat mensen elkaar pb's over en weer gaan sturen :))
Dit topic is niet onder een SA gemaakt.

Het is mijn moeders account die door gezondheidsredenen de naambordjes niet voort kan zetten en ik heb dit overgenomen.
Onder Orlando_ mag ik geen naambordjes verkopen en zo gaan er wat dingen door elkaar heen.

Als het een SA zou zijn zou ik mijn eigen kop toch niet op internet meer zetten ;)

Bedankt voor de leuke reacties verder!!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 16:02

Je mag ook geen account van een ander gebruiken.. ook niet die van een familielid...
Mits je toestemming hebt van Bokt natuurlijk.

nathalie2302

Re: *trots!!* Amber 5jr op der eigen pony, stap/draf/galop los

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:07

Wat leuk zeg, zo samen :)

Had je dochtertje niet eerst ook een shetlander? Ik weet helemaal hoe voelt om zo'n fanatiek klein 'paardengekje' als dochter te hebben (weet soms niet of ik er nu heel blij mee ben of juist niet als ze weer iets compleet onzaligs bedenkt om al rijdend te doen ;) )

Wat een lieve pony en zo lekker lopen met een lange teugel. De tip van iemand anders over veiligheidsbeugels zou ik zeker ter harte nemen. Bij mij is onze oudste zoon een keer blijven hangen (paar stappen maar en de pony bleef staan) maar het was echt heel eng en je moet je niet voorstellen wat er gebeurt als ze wel doorlopen.