Super mooi gemaakt, en knappe dingen deden ze!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dacht ik dat dit wel een mooi avondje uit zou zijn. 
)maar 3e rang is € 44joozz schreef:lees wisselende reacties, zit te twijfelen om kaartjes te kopen, wil mn ouders meenemen en dan is het best een boel geld... Op internet ziet het er wel erg mooi uit. Is het echt een speciaal avondje uit?
3e rang is al 75 euro, weet iemand of je dan beetje okee plaatsen hebt? Of moet je gaan voor rang 2 of 3??
tamaramt schreef:3erang € 75 ?? waar dan?? ik zit te twijfelen om kaartjes te gaan kopen(al 2 weken lang)maar 3e rang is € 44
http://webshop.seetickets.nl/shows/Show ... AA2010978Mjoozz schreef:lees wisselende reacties, zit te twijfelen om kaartjes te kopen, wil mn ouders meenemen en dan is het best een boel geld... Op internet ziet het er wel erg mooi uit. Is het echt een speciaal avondje uit?
3e rang is al 75 euro, weet iemand of je dan beetje okee plaatsen hebt? Of moet je gaan voor rang 2 of 3??
Maar bedankt voor de tip
Heb dr nu al zin an!

AnkeFoto schreef:Ik ga echt ieder jaar, is een soort traditie! Dit jaar ga ik de 28ste om 3 uurHeb dr nu al zin an!
Ik neem ook weer mn fototoestel mee, je mag daar gewoon foto's maken! Deze zijn van vorig jaar:
Ohja, nog voor de geinteresseerden:
[EA-OV] ~ 2 kaartjes paardenshow Apassionata ZEER GOEDE PLAATSEN ~