Jana_en_Ik schreef:eridinges schreef:Ben ik nou de enige die dit heel eng vond om te zien?
Sorry ieder zijn ding, maar ik zou mijn kind nooit op zo'n groot paard zetten..
Stappen oke, maar draven en galloperen? Ik hield toch wel even mijn hart vast.
Maar goed ieder zijn ding he
Die kleine frut shetties zijn echt niet per definitie veiliger ook al zit je misschien dichter bij de grond![]()
Kind heeft een cap op, bodyprotector aan en twee stevige handvatten om zich aan vast te houden en zo te zien zit ze er ook niet voor het eerst op... Met die lenige souplesse waarop ze zich even omdraait.
Ik denk dat er heel wat rondjes stappen aan vooraf zijn gegaan voordat stap twee en drie genomen zijn... Daarij is alle eerste keer 'eng', 'gevaarlijk' en 'onverantwoord', of ze nou 5 of 15 is. Dit meisje leert alleen op heel jonge leeftijd al verdomd goed paardrijden! Een fries kan behoorlijk denderen in draf en galop, maar Kirsten lijkt zich daar niet druk om te maken (zie moment dat paard verschiet). Ik zie toch al veel veiligheidsmaatregelen getroffen hier... Heb wel eens onverstandigere dingen voorbij zien komen...
Ik geef alleen maar mijn mening.
Ik zou dit nooit doen maar goed..
Hoorde je mij iets zeggen over op een shet of pony zeggen?
Daar zitten ponystreken in dus daar hoor je mij niet over.
Ik had m wel even losgegooit omdat ie zo fris was.
En dat het meisje hier in kwestie zich niks van aantrekt is logisch. Niemand ziet op die leeftijd toch gevaar? Ik deed ook dingen waarvan ik ze nu eng vind om te doen met mijn pony.