Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Nachtrust was nu ook onderbroken, om te gaan checken bij hem, maar ik denk dat ik nu wel gewoon een nachtje door kan slapen, als hij het zo goed doet. MMares schreef:ik snap echt niet dat jouw buren zo weinig respect hebben voor jullie, jullie grond en jullie dieren...
ik word er gewoon boos van (op de buren he)
ja, dan is het inderdaad heel goed dat hij dat graven niet meer doet..ik wist niet dat dat een teken daarvan was (weer eens iets bijgeleerd)
's Morgens voor de les moet ik hem altijd wat uitjagen (ook al staat hij dus continu buiten, hij is gewoon hyper) en hij stopte gewoon niet met lopen, boordevol energie. Goed teken. Klaarmaken voor de les en ter plekke vroegen al verschillende mensen of hij nu beter was en dat ze blij waren ons weer samen te zien. Hier en daar de vraag wat er gebeurd was (de schaafwonden zijn erg groot en dus vroeg men zich af hoe hij daar aan kwam) van mensen die niet wisten wat er gebeurd was.
Hij zit nu vol in de wintervacht, dus hij ging behoorlijk zweten. Veel gestapt tussendoor. Op het einde van de les een paar heel lage sprongetjes meegepakt en dat ging ook net als een paar weken geleden.