Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stef schreef:Uiteraard is het een WK, maar nogmaals, ik zeg er niks over dat Adelinde geen verdriet mag hebben, dat ze niet teleurgesteld mag zijn, en dat ze zich er maar overheen moet zetten. Het gaat me puur om het uitmelken van de media, wat IMO dicht in de buurt van leedvermaak komt
russel schreef:zipje71 schreef:Nou aangezien iedereen anders is...
Ze was bijv. na haar proef gelijk doorgegaan naar de reiningwedstrijd. Had ik never nooit niet gedaan.
Tja kwestie van profesionaliteit.
zipje71 schreef:vanLotje schreef:had ze dan ik de box bij haar paard moeten gaan janken, zipje71?
Ik vind het haar juist sieren dat ze haar collega's gaat aanmoedigen en bekijken...
Nou misschien wel. Ze heeft ook de ereronde niet gereden
Zonnetje81 schreef:Knap?? Is het stoer en knap dat je niet huilt, dat je geen verdriet hebt? Hm vind ik niet..
Sneu, maar kan gebeuren erg vervelend en daar mag je wel even een traan voor laten lijkt me.
Ze schijnt zelf niet zo sympathiek te zijn, misschien daarom haar hoofd recht proberen te houden?
vonnie schreef:Uiteraard moeten ze bloeden uit de mond serieus nemen.
Maar om iemand dan helemaal uit te sluiten, kom op zeg.
Dit kan toch ook overlegd en bekeken worden.
Ben dan ook zo fair om te zeggen dat je voor nu niet verder mag en naar de veterinaire hoek moet.
Kan alles bekeken worden, en als er niets geks aan de hand is mag je alsnog starten.
Je kan zoveel jaren werk, training en dan praat ik nog niet over het geld niet zomaar even door de achterdeur laten vertrekken!
Alleen omdat het paard even z'n tanden op elkaar zet met per ongeluk zijn tong ertussen
zipje71 schreef:russel schreef:Nee???
Misschien het dat....
Naast professional is Adelinde toch ook gewoon een mens met gevoelens.
Zonnetje81 schreef:Knap?? Is het stoer en knap dat je niet huilt, dat je geen verdriet hebt? Hm vind ik niet..
Sneu, maar kan gebeuren erg vervelend en daar mag je wel even een traan voor laten lijkt me.
Ze schijnt zelf niet zo sympathiek te zijn, misschien daarom haar hoofd recht proberen te houden?
stef schreef:Uiteraard is het een WK, maar nogmaals, ik zeg er niks over dat Adelinde geen verdriet mag hebben, dat ze niet teleurgesteld mag zijn, en dat ze zich er maar overheen moet zetten. Het gaat me puur om het uitmelken van de media, wat IMO dicht in de buurt van leedvermaak komt
zipje71 schreef:vanLotje schreef:had ze dan ik de box bij haar paard moeten gaan janken, zipje71?
Ik vind het haar juist sieren dat ze haar collega's gaat aanmoedigen en bekijken...
Nou misschien wel. Ze heeft ook de ereronde niet gereden
russel schreef:Die ze zo proffesioneel mogelijk kan verbergen en zich sportief opstelt. Totdat men gaat zuigen, om toch de tranen los te weken en dat is dus wat mij stoort....men moet zien of ze wel mens is.....want kennelijk twijfelt men er aan.