Hoogterecord opendag 1.65 hoog!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cequinta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 13:22

Afbeelding

Afbeelding

Heb er al twee van de dochter van die man gekregen, de andere komen er nog op.
Het kaartje van de camera hebben ze verkeerd erin gedaan in de laptop :Y) dus nog wéér effetjes wachten...

ilovenozem

Re: Hoogterecord opendag 1.65 hoog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:56

Okee :)
Betertjes :)

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 17:44

Zo jullie gaan ff lekker de lucht in. Gaaf hoor.
Qua drachtig, het is natuurlijk je eigen keuze en beslissing. Ik zelf zou het niet doen.
En we willen natuurlijk wel ff die andere fotos zien!

Chico_2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 13:24

Adil18 schreef:
Ik vind het er heel stoer uitzien en jouw techniek is ook lang niet gek... :D

Het paard mag dan wel "nog maar" een jaar onder het zadel zijn, mar is al 7, dus wat dat betreft vind ik niet dat je overdrijft.
Over de 4 maanden dracht....Ik ben van mening dat zo'n veulen goed genoeg "verpakt" zit en dit dus best kan, zeker gezien het aantal maanden dracht....Het is juist vaak zo dat mensen veel te vroeg op houden met het rijden/bewegen van dragende merries die voor de dracht gewoon regelmatig werden getraind. Dat is imo veel slechter...! Maar goed, dat is een andere discussie. Ik neem aan dat je dit ook niet elke dag doet :D

Ik kan alleen maar zeggen: Veel succes met jullie springcarrière! :D

Ben het hier wel mee eens.

Cequinta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-10 14:19

Chico_2004 schreef:
Adil18 schreef:
Ik vind het er heel stoer uitzien en jouw techniek is ook lang niet gek... :D

Het paard mag dan wel "nog maar" een jaar onder het zadel zijn, mar is al 7, dus wat dat betreft vind ik niet dat je overdrijft.
Over de 4 maanden dracht....Ik ben van mening dat zo'n veulen goed genoeg "verpakt" zit en dit dus best kan, zeker gezien het aantal maanden dracht....Het is juist vaak zo dat mensen veel te vroeg op houden met het rijden/bewegen van dragende merries die voor de dracht gewoon regelmatig werden getraind. Dat is imo veel slechter...! Maar goed, dat is een andere discussie. Ik neem aan dat je dit ook niet elke dag doet :D

Ik kan alleen maar zeggen: Veel succes met jullie springcarrière! :D

Dankjewel ;)
@Cyruss_ : ze is nu pas rond de 3/4 maanden drachtig, dus lang drachtig is ze niet, na de 7/8 maanden begin ik echt rustiger aan te doen.

Ben het hier wel mee eens.

Dustypower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 23:27

Hoii

Ik kwam dit topic tegen toen ik ging zoeken op haar naam. Het paardje wat in dit topic in haar buik zit is nu mijn paardje haha. Het springen in haar buik heeft hem zeker geen kwaad gedaan.

Lous

Re: Hoogterecord opendag 1.65 hoog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 23:52

Oud topic, dus hierbij een slotje.