Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar ik moet even zien of ik dan kan.. YSR1971 schreef:Vroeger elk jaar geweest, maar ik mag van mezelf al jaaaaaren niet meer naar de Zuidlaardermarkt. Ik ken mezelf, heb een veel te groot hart, en zou met een trailer vol minisalami's weer huiswaarts keren. Om mezelf en de al thuis staande salami's te beschermen, ga ik dus niet. Ik laat het nog wel toe om naar de Baistenmaart (Winsum, maandag voor Zuidlaren) te gaan, daar kan ik me (meestal) nog net in de hand houden.

, ik ga niet , vind het vreselijke stress voor de paarden , en ik maak me kwaad hoe veel mensen respectloos met de paarden omgaan , vind het ook niet meer van deze tijd hoor , zet me paard liever op internet ,[ hoewel hij ws nooit weggaat] en zoek een lief passend baasje , dan met mijn paard te gaan zeulen , op zo'n druk evenement . robert45 schreef:weet niet wat er respectloos is aan een markt?
als je het hebt over een paar mishandelen dat zou ik nooit doen. echter een paardenmarkt heb ik totaal geen moeite mee.
een paard of welk ander dier dan ook moet je goed voor zijn. het is echter wel een dier en geen mens.