Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Abeltje77 schreef:maar je weet toch van tevoren dat er wel of niet een grote naam is? Dat kun je toch niet nu als minpunt aangeven?
Verder snap ik inderdaad ook niet dat mensen hun hond in die drukte meenemen...
Borivage schreef:* Dat paarden en begeleiders 's ochtends die op de renbaan liepen van een naar de clinincs op het terrein bijna omver
gelopen werden door de dravers met sulky's.
miranda_x schreef:- de Mini's harstikke leuk voor de mensen die dat wel leuk vindenMaar ik ga daar niet voor naar horse event. Zonde, hadden ze wel een leuke andere piste van kunnen maken.
vonnie schreef:Helemaal mee eens. Ik vond het ook laag bij de grond...Dat wist ze wel want dat is haar verteld, en als je vraagt of je er al weer op zit om dan meteen aan de mensen te vragen of ze weer willen gaan klappen gaat er bij mij niet in.
Daarna moest de dame met de lipizaner gaan stappen anders zou ze haar nog eens aan de grond zetten.
Daarna nog wat flauwe grappen die aan onze kant niemand leuk vond zeg maar.
Eerst zeggen dat ze voorzichtig moeten zijn tig keer want er zijn kleintjes in de ring en het vervolgens aan het einde laten escaleren vind ik vreemd maargoed is mijn mening. Ze heeft notabene iemand naar de dame gestuurd om op te stappen maar toen zat ze geloof ik alweer.
vonnie schreef:Uitsluiten hoeft niet, maar om nu een hele dag paarden te gaan keuren... Een clinic-show-demo-whatever is ook al goed genoeg.Vind niet dat je de mini's even kunt uitsluiten, de organisatie probeert juist iedereen tegemoet te komen en daar horen mini's ook bij. Hoe je het ook went of keert en of je het wel of niet mooi vind het zijn en blijven ook paarden. Een echte liefhebber waardeerd toch elk ras en heeft toch alleen een voorkeur voor een bepaald type of ras. Wij kwamen voor de friezenmooie clinic, was het wachten waard
Ladyloe schreef:Ik ben gisteren geweest.. Het was heel jammer van het weer maar al met al toch een geslaagde dag!
- betalen voor de toiletten
- weinig zit plaatsen bij la place
- vieze en dure friet bij la place
- ik miste andere eet/drink stands
- de route dit jaar was erg verwarrend, niet duidelijk waar je heen moest en je liep jezelf snel klem
- tijdschema's klopte niet echt helemaal
- de mini paardjes
+ Ondanks de regen een gezellige sfeer!
+ Dat ik op het eerste parkeerweiland stond en dus niet vast zat in de modder
+ Geen uitrijkaart moeten afgeven dus die heb ik alvast voor volgend jaar!
+ Amable in het echt gezien!
+ Clinic Eward Gal was ook heel leuk
+ De gratis proefzakjes van Havens, pavo en subli
En om terug te komen op het programma boekje.. Ik heb gewoon het gehele programma van alle piste's uitgeprint.. Misschien voor andere bokkers een idee voor volgend jaar?