@qH - ja dahag

er zit hier niemand in de buurt, helaas. dus liever los als lelijk.
hoeveel moeten er in ? hetzelfde principe als met vlechtjes ?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quarterH schreef:sliding: er is toch nergens gezegt dat er geen goede ruiters/showen bij de wran kunnen zitten? alleen dat het niveau daar over algemeen niet zo goed is en men daar weinig doet aan show zoals het zou moeten. dus wtf is je punt?
HumbleTalent schreef:Die mensen stammen uit de oude tijd Sliding. Die hebben niet zo zeer bij geleerd als wel het niveau van de WRAN gedaald is. Daarbij zijn het gros van deze mensen pro's en showen op meer wedstrijden dan alleen WRAN en gaan zij naar Amerika. Dus het is niet gek dat zij bijleren. Deze dingen zijn niet haalbaar voor de gemiddelde WRAN ruiter. Dus je mag er niet vanuit gaan dat de WRAN ruiters op deze zelfde manier zullen bijleren!!
Mister01 schreef:dus kortom: er rijden bij alle organisaties goede ruiters, maar in een sommige organisaties word er dus door de top ook weinig voorbeeld gegeven aan de mindere/beginnende ruiters.
jammer hoor, want iedereen gaat naar show met de beste bedoelingen, en niet om zich zelf voor schandaal te zetten.
maar heb je dus soms een slecht voorbeeld.
HumbleTalent schreef:Mayflower schreef:In het regelboek van de ApHC staat nadrukkelijk dat het niet mag. Er mogen geen tastharen verwijderd worden. Wel mag je natuurlijk je paard scheren en de manen roachen (doe ik ook altijd), je mag alleen de tastharen niet scheren.
Dan staat toch in het regelboek nadrukkelijk dat het wel mag? Duke vroeg of ze de manen mag afscheren (roachen wat ik begrepen heb) en dat mag dus..
sliding schreef:quarterH schreef:sliding: er is toch nergens gezegt dat er geen goede ruiters/showen bij de wran kunnen zitten? alleen dat het niveau daar over algemeen niet zo goed is en men daar weinig doet aan show zoals het zou moeten. dus wtf is je punt?HumbleTalent schreef:Die mensen stammen uit de oude tijd Sliding. Die hebben niet zo zeer bij geleerd als wel het niveau van de WRAN gedaald is. Daarbij zijn het gros van deze mensen pro's en showen op meer wedstrijden dan alleen WRAN en gaan zij naar Amerika. Dus het is niet gek dat zij bijleren. Deze dingen zijn niet haalbaar voor de gemiddelde WRAN ruiter. Dus je mag er niet vanuit gaan dat de WRAN ruiters op deze zelfde manier zullen bijleren!!
Mijn punt is dat je niet iedereen over één kam moet scheren.![]()
Er wordt hier over de WRAN ruiters gepraat als zijnde een gelijk groep, je hebt er verschillende types bij zitten inderdaad.
Maar er zitten ook wel degelijk ruiters bij die wel zo goed als mogelijk voor de dag willen komen.
Nou moet ik natuurlijk weer voorbeelden geven![]()
Nou bijv Paulette Zorn , Angela van Duyvenbode, Nienke Hoeksema, Fleur Medema en Lars Hadders![]()
Deze ruiters waren er toevallig allemaal bij afgelopen wedstrijd.
HumbleTalent schreef:Het is niet de bedoeling om ruiters over 1 kam te scheren, zeker niet. Het is alleen wel opvallend dat dit vrijwel alleen bij de WRAN voorkomt.
En ja ik zag in Haaksbergen ook een aantal goed verzorgde aan start. Zelfs 1 met een heel mooi showmanshippakje, maar ik zag er ook een aantal met verschoten jeans en een ordianaire blouse rond rijden.
crazycactus schreef:Ik vind het vaak zo jammer dat mensen denken iets leuks aan te hebben maar wat hun eigenlijk helemaal niet staat. En dan vraag ik me af, hebben die mensen geen vrienden?? Niemand die zegt goh meid kan je niet beter enz enz... Als ik iemand zie die een stevig bovenlijf heeft incl. zwembandje in alleen maar een slinky waar je dus alles in ziet en wat het eigenlijk alleen maar accentueerd, vind ik altijd zo sneu. Want met een mooie blouse/jasje valt die rol niet op en zie je er een stuk charmanter uit.
HumbleTalent schreef:spicegirl schreef:en volgens mij worden tassles aan het hoofdstel liever niet gezien in de pleasure ?
Alles wat kan bewegen wordt liever niet gezien bij de pleasure.
Ja donkere teugels valt inderdaad ook wat voor te zeggen ivm dat ze minder opvallen.