ukoldaatje schreef:Ik heb het idee dat ik een heel andere foto-shoot gezien heb zeker? Het ziet er in mijn optiek heel gezellig uit..
Ja met hier en daar een scheef zadel, een wat harde hand, maar ik zou ze de kost geven van iedereen die hier commentaar op levert, en zelf precies hetzelfde doet!
Als je iets ziet wat je opvalt, of minder fijn eruit vind zien, kan je dat op een positieve manier brengen en dan uitleggen hoe jij het zou hebben opgelost, kunnen we namelijk van leren.
En ik vind het kinderachtig om iemand met dyslexie zo de grond in te boren, zegt meer over de persoon die zo negatief doet in mijn ogen..
Zelf doe ik ook altijd mijn uiterste best netjes op mijn paard te zitten, maar dat lukt me ook niet altijd..ik vind het dan fijn om verbeter puntjes te krijgen, op een positieve manier, dat kan namelijk ook.
Ben ik het niet mee eens. En ga trouwens met Indianlady mee.
Ik bedoel, als ze heet zijn, haal het randje er dan af voor je naar buiten gaat. Doormiddel van longeren/rijden in de bak.
Door een mond lopen sjorren hoort niet, en als je je paard niet aankan buiten, dan ga je gewoon niet naar buiten (ik zeg niet dat de ts hun paarden niet aan kunnen maar gewoon in het algemeen
).