Dus is geen kritiek maar meer een tip
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus is geen kritiek maar meer een tip

nathalie2302 schreef:Dank je
Echt veel keuze was het niet hoor, dat de fjorden ook mee hadden gekund zou bij de kleine dames niet eens zijn opgekomen
Ik zie je tip absoluut niet als kritiek want ben het zelfs met je eens dat het niet de meest veilige hindernissen zijn, moet alleen wel beamen dat Charlotte en Bliss erg veel spring-ervaring hebben en dit een mooi vrij pad was (maar nochtans heb je gelijk hoor!)
Ben jij zelf weer thuis gekomen of gevonden??? Lijkt me erg eng als zoiets je overkomt...

nadjajump schreef:keileuke foto's!!
maar zijn jullie van de week ook nog op deze camping geweest met een fjord en die grijs met witte pony (sorry weet z'n naam ff niet)?
dan hadden we jullie namelijk nog gezien! wij stonden daar toen 2 daagjes op de camping met een hele grote groep paarden

), snap ik waarom ze er zo weg van zijn...
)...
Ingmar_ schreef:Er wonen niet genoeg mensen en het is er niet druk genoeg. Plus dat ik van nature een echte westeling ben. Zoals je ook op de foto's ziet...er zijn daar geen wegen, dus het klopt echt wat ze zeggen: "Na Zwolle geen wegen meer"
geweldig ook met die pony's in dat schuurtje.

Kippesoep schreef:Ultieme lol met je knolgeweldig ook met die pony's in dat schuurtje.
Mag ik vragen wat voor barefoot zadeltjes op de pony's liggen? Een kennisje van me is op zoek naar een zadel voor haar dochtertje en deze zien er goed passend en lekker zittend uit
. Deze meiden vinden ze in ieder geval heeeeeerlijk zitten. Voordeel van de zadeltjes is ook dat ze met een langere singel op de Fjorden passen (zie profiel) (ps. wat een geweldige boktnaam heb jij, krijg er meteen zin in met dit regenachtige weer
)