De Ponyclub van 2 in Drenthe :)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

butterfly18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 14:29

Wat super schattig en leuk en wat kunnen ze lekker rijden! Ook super van jullie dat jullie voor het plezier van de kinderen hebben gekozen door hun pony's mee te nemen. Het springen over die boomstammetjes in het bos zou ik alleen echt afraden voor de toekomst. Die dingen zitten vast en geven totaal niet mee. Ik heb er ook ooit eens overheen gesprongen, nouja mijn pony struikelde vlak ervoor en ging vervolgens over de kop omdat dat ding vast zat en ik heb toen een tijdje bewusteloos in t bos gelegen }:0 Dus is geen kritiek maar meer een tip :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 14:36

Wat geweldig!
Nu al overnachtingen bij ons ponykamp-duo, wat een heerlijk kwartet is het samen <3 <3 <3

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-10 14:41

Dank je :)

Echt veel keuze was het niet hoor, dat de fjorden ook mee hadden gekund zou bij de kleine dames niet eens zijn opgekomen ;)
Ik zie je tip absoluut niet als kritiek want ben het zelfs met je eens dat het niet de meest veilige hindernissen zijn, moet alleen wel beamen dat Charlotte en Bliss erg veel spring-ervaring hebben en dit een mooi vrij pad was (maar nochtans heb je gelijk hoor!)
Ben jij zelf weer thuis gekomen of gevonden??? Lijkt me erg eng als zoiets je overkomt...

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-10 14:42

avaluna schreef:
Wat geweldig!
Nu al overnachtingen bij ons ponykamp-duo, wat een heerlijk kwartet is het samen <3 <3 <3

hahaha dank je! Cayleigh trekt zich zo op aan Charlotte, de laatste 2 maanden (sinds P.C. ook terug is) leert ze eigenlijk ineens pas echt rijden i.p.v. 'mee-liften' op de rug van een pony :) :)

Kellywyf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 14:47

Drenthe is echt geweldig voor paarden en mens vakantie's! Gelukkig woon ik er dus heb daar geen probleem van, geniet dan ook bij ons op stal als er andere paardjes komen, geweldig is dat.

nathalie2302

Re: De Ponyclub van 2 in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-10 14:50

nou jeetje zeg, heeft nu half bokt gewoon het geluk om daar te wonen??? ;) :P

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 14:50

Wat geweldig leuk om naar te kijken! Zoveel plezier! Ze boffen maar zeg! :)

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:06

Het ziet er heerlijk uit, maar toch zou ik er nooit van m'n leven willen wonen :=

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-10 15:09

Ingmar_ schreef:
Het ziet er heerlijk uit, maar toch zou ik er nooit van m'n leven willen wonen :=

hahaha...ook daar hebben ze vast een kroeg die martini's schenkt Ingmar ;)

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:10

Er wonen niet genoeg mensen en het is er niet druk genoeg. Plus dat ik van nature een echte westeling ben. Zoals je ook op de foto's ziet...er zijn daar geen wegen, dus het klopt echt wat ze zeggen: "Na Zwolle geen wegen meer" :Y)

Pien_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 17:31

Die mensen met die fjorden wonen hier echt in de buurt, elke keer moet ik kijken naar die kanariekar.
Of het moeten hun dubbelgangers zijn :D
Tot 2 jaar geleden woonde ik in Rotterdam maar ik heb er geen moment spijt van gehad om in Drenthe te gaan wonen.

butterfly18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 00:56

nathalie2302 schreef:
Dank je :)

Echt veel keuze was het niet hoor, dat de fjorden ook mee hadden gekund zou bij de kleine dames niet eens zijn opgekomen ;)
Ik zie je tip absoluut niet als kritiek want ben het zelfs met je eens dat het niet de meest veilige hindernissen zijn, moet alleen wel beamen dat Charlotte en Bliss erg veel spring-ervaring hebben en dit een mooi vrij pad was (maar nochtans heb je gelijk hoor!)
Ben jij zelf weer thuis gekomen of gevonden??? Lijkt me erg eng als zoiets je overkomt...

Ik ben uiteindelijk opgevist door mensen op de fiets maar weet er niks meer van, maar rij nog steeds hoor :D
Fijn dat je het zo goed opneemt, ik had ook zeer veel ervaring maar een ongeluk zit helaas in een klein hoekje
Hoop gewoon dat deze prachtige meiden zo lang mogelijk van de paardensport mogen genieten, en de ouders dan natuurlijk ook!!

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 12:00

keileuke foto's!!
maar zijn jullie van de week ook nog op deze camping geweest met een fjord en die grijs met witte pony (sorry weet z'n naam ff niet :o )?
dan hadden we jullie namelijk nog gezien! wij stonden daar toen 2 daagjes op de camping met een hele grote groep paarden :)

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 08:08

nadjajump schreef:
keileuke foto's!!
maar zijn jullie van de week ook nog op deze camping geweest met een fjord en die grijs met witte pony (sorry weet z'n naam ff niet :o )?
dan hadden we jullie namelijk nog gezien! wij stonden daar toen 2 daagjes op de camping met een hele grote groep paarden :)

wat grappig! Ik was er zelf niet met Cayleigh maar Wendy was er idd wel met haar gezin en hadden dus hun 2 paarden (de fjord en Bliss) mee :) :)

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 09:24

Mooie omgeving zeg en knappe schattige pony's! :D
In Drenthe is het mooi rijden ja, met de manege kwam ik ook regelmatig in het bos daar in Drente, zijn ook vaak naar Gieten geweest met de verzorgpony's op de trailer, echt mooi daar.. :)

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 12:49

Wat leuk! Ik woon in Diever. Ziet er heel gezellig uit, blijkt maar weer dat mensen met paarden zich hier geweldig kunnen vermaken :+

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 18:05

Wat een schattige pony's en meiden, en wat leuk dat ze allebei een barefootje hebben! :D

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 21:55

Haha dit is wel een jaloersmakend topic hoor, is vast frustrerend dat jullie op de fiets moesten en die schattige meisjes te paard :D
Erg leuk!

Ik ben trouwens ook wel benieuwd waar jullie stonden (mag ik een pbtje met een website oid als het kan? :) )

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 12:30

vermaken is nog een understatement marijuhhhhh, het is echt heerlijk daar...

@sodeletuut - de meiden zijn zelf ook heel blij met die barefoots en nu ik er een paar weken geleden zelf ook op heb gezeten (uiteraard op een paard en een grotere maat :P), snap ik waarom ze er zo weg van zijn...

@peuk- viel wel mee hoor, ik vind stiekem die meiden zien rijden met de pony's nog leuker dan zelf rijden (en ik dacht vroegah altijd dat niets in de wereld leuker kon zijn dan dat ;) )... :o

baretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 12:44

Ingmar_ schreef:
Er wonen niet genoeg mensen en het is er niet druk genoeg. Plus dat ik van nature een echte westeling ben. Zoals je ook op de foto's ziet...er zijn daar geen wegen, dus het klopt echt wat ze zeggen: "Na Zwolle geen wegen meer" :Y)

Blij van dat niet iedereen naar Diever/Wateren/Zorgvlied wil, blijft er meer ruimte over voor mensen die wél voorbij Amersfoort durven, de gevaarlijke, onbegaanbare "Drentse binnenlanden" in. :+
Ben geboren en getogen "Hagenees" en er nog steeds blij van dat we deze kant op zijn verhuist, mag een ander lekker in de stad blijven, ieder zijn smaak, gelukkig maar :D

Grtz.

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 13:46

@Baretta - hahaha...DAT is de juiste instelling ;)...het zou een stuk minder opwindend en spannend in de wildernis worden als er op elke hoek van de paden een martini-bar stond :+

Kippesoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 16:15

Ultieme lol met je knol :D geweldig ook met die pony's in dat schuurtje.

Mag ik vragen wat voor barefoot zadeltjes op de pony's liggen? Een kennisje van me is op zoek naar een zadel voor haar dochtertje en deze zien er goed passend en lekker zittend uit :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 11:39

ziet er onwijs leuk uit zeg!
ziet eruit alsof de 2 meisjes ontzettend veel plezier hadden, die hoofdstellen ook, geweldig!!
lijkt me ook een hele leuke camping. :j

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 13:43

dank jullie :)

Kippesoep schreef:
Ultieme lol met je knol :D geweldig ook met die pony's in dat schuurtje.

Mag ik vragen wat voor barefoot zadeltjes op de pony's liggen? Een kennisje van me is op zoek naar een zadel voor haar dochtertje en deze zien er goed passend en lekker zittend uit :D

maar natuurlijk, dit zijn de Barefoot Drytex Kids (Bellis (blauw) en Lilly (roze) ) :D. Deze meiden vinden ze in ieder geval heeeeeerlijk zitten. Voordeel van de zadeltjes is ook dat ze met een langere singel op de Fjorden passen (zie profiel) (ps. wat een geweldige boktnaam heb jij, krijg er meteen zin in met dit regenachtige weer :+ )

Kippesoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:18

Bedankt, ik zal het aan haar doorgeven :D En dat van mn naam hoor ik vaker haha... ik hou er zelf helemaal niet van :Y)