Jeetje, wat naar zeg.. Heel veel sterkte morgen, wat een verdriet.. . De foto's zijn iig echt prachtig... hij is voor altijd vastgelegd!! Het gaat m goed..
an_ti
Geplaatst: 27-07-10 12:09
Wat een mooie foto´s! Een waardige herinnering, veel sterkte toegewenst in deze tijd en bij dit moeilijke maar rechtvaardige besluit.
Wat een prachtige foto's! En wat een leuk dier Ik vind het een hele knappe beslissing dat je voor hem kiest en niet voor jezelf, heel veel sterkte morgen
lauralorens
Geplaatst: 27-07-10 19:55
Wat een prachtige foto's van een prachtbeest. heel veel sterkte morgen!
Nou, ik bedacht me ineens dat het al bijna woensdag is....dus moest hier even langs komen om je succes te wensen morgen. Ik hoop dat je kunt slapen en dat het morgen allemaal "goed" gaat. Heel erg veel sterkte...wat kan ik verder nog zeggen....
YvetteSenna
Geplaatst: 27-07-10 22:18
Heel erg veel sterkte morgen, maar zeker ook de tijd die daarna gaat komen! Geniet nog even van hem, en vind het heel erg knap dat je niet voor jezelf heb gekozen(zal het verdriet zeker niet verzachten maar misschien helpen om het te verwerken
arinda
Geplaatst: 27-07-10 23:17
Prachtige foto's en wat een respect voor jou dat je deze keuze durft te maken!
Sterkte morgen en ik weet zeker dat Bokt aan je zal denken!
Heel heel veel sterkte vandaag. Je maakt de moeilijkste maar beste beslissing voor hem. Hij is altijd jou vriendje geweest en nu laat je hem niet in de steek.