Het verhaal van Pagella heb ik destijds gelezen. Ik vind dat ze echt is opgefleurd en mooi is geworden. Zijn er ergens oudere foto's van haar te bezichtigen? Ik kan me de kleine Pagella niet goed meer voor de geest halen. Veel succes met deze dame!
Als het goed is zijn deze nog wel te vinden op bokt. Misschien als je de zoektermen Pagella Hermie Whitney gebruikt vind je nog wel wat.. Of Pagella Lott Whitney.. Maar dat zijn wel heeeeeele oude foto;s!
Bedankt allemaal!!
Fee_
Geplaatst: 29-07-10 00:05
Wat een knap merrie! Is dit paardje toevallig ooit een keer bij Hart van Nederland of zoiets dergelijks geweest?
Ja zie je wel, dan had ik het toch goed Ik vind het echt een mooi paard ondanks haar scheve neusje.
Marinka90
Geplaatst: 29-07-10 03:31
Als je naar oude foto's kijkt is het al een hele metamorfose geweest wat goed dat je dit doet voor een paardje en een operatie hebt laten doen. Is het niet mogelijk om het helemaal normaal te krijgen met nog een operatie ofzo? Nouja daar zal je zelf ook wel naar gekeken hebben ofzo, het scheelt al een heel stuk in ieder geval. Bij oude foto's kan ik me wel voorstellen dat ze moeite heeft om sommige dingen te eten, gelukkig viel dat wel mee aan de reacties te lezen. Veel plezier van dit mooie paardje!
zonneke1977
Geplaatst: 29-07-10 09:22
Ambiiee schreef:
Hoi Zonneke!
Ze is zo geboren, en meer kunnen we er eigenlijk niet over zeggen hoe dit zo kan.. Dus kan heel moeilijk antwoord geven op je vraag!
Heb ook ff de zoekfunctie ingezet
Ze ziet er echt super uit ! Ze is zo speciaal ook van aftekeningen ... ik ben weg van haar