Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
volbloedfan schreef:Tja goed, Soms denk ik is dit jaloezie? of wat is dit? Waarom reageren bokkers zo? moet het steeds zo doorgaan? moet het 20 x gezegd word? is 1 x niet genoeg? moet ik iedere keer weer opnieuw antwoord geven? NEE Er staat duidelijk in waarvoorik dit wil laten zien!
Niet om commentaar te krijgen dus bij deze!
volbloedfan schreef:Ik weet niet of je je paard daar los mag laten lopen, net zoals je geen honden los mag late lopen op sommige plekken, weet ook niet waar. ik heb enorm genoten. En dat vondik het belangrijkst.
marissie170 schreef:aar ik vind het eerlijk gezegd niet zo verstandig. Er kan altijd wel wat gebeuren, wat nou als er iemand anders met een paard langs komt? Ik zou écht helemaal niet blij zijn als ik je zo tegen kom.Ik weet niet of dat goed zou gaan.
dadabo schreef:Ik, de eigenaar van de loslopende pony was er ook bij.
Mocht er wat misgaan stond ik uiteraard paraat om in te grijpen.
Mocht er dus een ander paard, mens, kind of wat dan ook aankomen had ik ingegrepen.
Ik hoop dat het nu wat meer duidelijk is dat we dit zeer overwogen ondernomen hebben.
Ik kan me voorstellen dat dit niet met ieder paard/pony mogelijk is.
dadabo schreef:Wij staan zeker wel open voor waarschuwingen.
Maar wil alleen maar zeggen dat we geen "penny's" zijn die dit in een opwelling gedaan hebben.
Een paard is en blijft een dier waar je nooit 100% op kan vertrouwen, het blijft een vluchtdier.
Het is daarom altijd een risico om iets met paarden te ondernemen, zelfs een gewone buitenrit.