Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fojoe schreef:oei, dan zal ik dringend nog eens moeten komen kijken
muiske07 schreef:Sodeletuut@ ja, Florrtje reed idd met mijn vriend zijn paard en met mijn paarden.
reed als in verleden tijd?
muiske07 schreef:Em_papillon@ Ik ben een eindje geleden begonnen, zo een drie tal jaar terug denk ik.
Ik had iemand leren kennen die dit deed en die is dan eens bij mij thuis afgekomen met zijn zadel maar echt veel voltige deed ik dan niet, hij deed meer voltige met mijn paardje omdat hij het kon en ik niet. Maar dat is dan allemaal een stuk verwaterd en heb ik iemand anders tegen gekomen die nu al een jaar of drie mijn vriend is. Had van hem een zadel gekregen van dezijne dat ik mag gebruiken om te oefenen.
Maar heb eigenlijk nooit doorgetraind, was telkens maar eens om de zoveel maand, bewust omdat Zippo nog maar een jaar of 5 oud was.
Pas juni 2008 ben ik echt beginnen trainen elke week met Zippy.
Voor hem was dit ook wennen, in het begin wou hij altijd stoppen, hij dacht telkens wss dat ik van hem viel lol.
Dus je mag twee jaar rekenen tot nu dat ik er eigenlijk echt met bezig ben.
In het begin is het belangrijk dat je een tijdje na elkaar doortraint daarna is het kwestie van onderhouden.
En les, tgo ik heb aantal keer uitleg gehad hoe ik iets moet doen omdat je moet weten hoe dat in mekaar zit maar daar daarna ligt het gewoon volledig aan je zelf om daar verder met te trainen en eens je weet hoe je je oefeningen moet doen heb je geen les meer nodig, gewoon juiste materiaal en je paardje.
em_papillon schreef:muiske07 schreef:Em_papillon@ Ik ben een eindje geleden begonnen, zo een drie tal jaar terug denk ik.
Ik had iemand leren kennen die dit deed en die is dan eens bij mij thuis afgekomen met zijn zadel maar echt veel voltige deed ik dan niet, hij deed meer voltige met mijn paardje omdat hij het kon en ik niet. Maar dat is dan allemaal een stuk verwaterd en heb ik iemand anders tegen gekomen die nu al een jaar of drie mijn vriend is. Had van hem een zadel gekregen van dezijne dat ik mag gebruiken om te oefenen.
Maar heb eigenlijk nooit doorgetraind, was telkens maar eens om de zoveel maand, bewust omdat Zippo nog maar een jaar of 5 oud was.
Pas juni 2008 ben ik echt beginnen trainen elke week met Zippy.
Voor hem was dit ook wennen, in het begin wou hij altijd stoppen, hij dacht telkens wss dat ik van hem viel lol.
Dus je mag twee jaar rekenen tot nu dat ik er eigenlijk echt met bezig ben.
In het begin is het belangrijk dat je een tijdje na elkaar doortraint daarna is het kwestie van onderhouden.
En les, tgo ik heb aantal keer uitleg gehad hoe ik iets moet doen omdat je moet weten hoe dat in mekaar zit maar daar daarna ligt het gewoon volledig aan je zelf om daar verder met te trainen en eens je weet hoe je je oefeningen moet doen heb je geen les meer nodig, gewoon juiste materiaal en je paardje.
Hihi knap dat je het bijhoud met alle reacties! Er zullen er nog wel meer volgen
Vind het werkelijk adembenemend dat je dit in zo'n korte tijd hebt geleerd.. echt geweldig... je zou shows en workshops moeten geven! haha! En wat een plaatje is je paard.. Je zal vast een aantal keer flink gevallen zijn ofnie?
Geweldig:) Bedankt voor je reactie!! Ik zou hier echt super graag les in willen!
Coentjuh schreef:Ik kom uit omgeving de Biesbosch
Dat voltige en die kunsten vind ik niets hoor, maar ik zou zo graag zonder zadel en hoofdstel willen racen, maar vraag me af of dat gaat lukken met die snelle knol van mij!
acera1991 schreef:JEEEEEEEEH WAT KNAP!!!!Je hebt talent! Je zou mee moeten doen met Holland's got talent
Haha neejhoor ik vind het echt waanzinnig knap dat je dit kan! En je paard natuurlijk ook