Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
solina schreef:ja samanta is mischien wat te groot maar eigenlijk valt het ook wel mee,ze zal er heus niet nog op blijven doorrijden.
zorro kan het goed aan en ok het zicht is mischien wat minder maar last heeft hij er niet van.vind trouwens op de foto,s dat het veel minder oogt hoor.
weet niet maar een shet kan twee keer zijn eigen gewicht aan.
als ze straks eenmaal een grotere pony heeft is daar vast ook weer commentaar op.weand dat blijft tog altijd iedereen heeft altijd iets op iemand.
ze rijden gewoon heerlijk samen en inderdaad als ze echt te zwaar was kwam de pony wel uit balans.
Cluni schreef:solina schreef:ja samanta is mischien wat te groot maar eigenlijk valt het ook wel mee,ze zal er heus niet nog op blijven doorrijden.
zorro kan het goed aan en ok het zicht is mischien wat minder maar last heeft hij er niet van.vind trouwens op de foto,s dat het veel minder oogt hoor.
weet niet maar een shet kan twee keer zijn eigen gewicht aan.
als ze straks eenmaal een grotere pony heeft is daar vast ook weer commentaar op.weand dat blijft tog altijd iedereen heeft altijd iets op iemand.
ze rijden gewoon heerlijk samen en inderdaad als ze echt te zwaar was kwam de pony wel uit balans.
Trekken ja niet dragen
Daarbij vind ik dat TS er nog wel op kan het ziet er niet heel hinderlijk uit en je bent al bezig met zoeken voor een grotere!
Pony en ts hebben er plezier in
DDW1190 schreef:HRE schreef:en jaaaahoor altijd dat gezeur
Ik vind het er wel stoer uitzien!
Het is geen zeuren, TS is gewoon te groot, maar als zij zegt dat het kan dat weet ze zelf toch het beste!
kaas_ schreef:Als je zo'n topic opent met een shetlander kun je commentaar verwachten over de grootte. En dat een shet niet springt als je te groot bent is ook onzin. Ik heb vroeger met mijn stomme kop ook lopen springen met mijn shet! En ik was al veel te groot. Pas later zag ik ook echt in dat het niet kon. Je denkt dat het voor nu geen gevolgen heeft voor de shet. Maar kijk maar naar later
kaas_ schreef:Nou, ik was ook echt veel te groot. En toch heb ik ook zo gesprongen. Ik weet nu iig wel dat het heel dom van me was
ik denk dat zei veel meer heeft aan een grotere pony of paard.