Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ambre schreef:Hé!Hoe ist?![]()
Fijn toch dat hij een leuk nieuw huis heeft gevonden waar ze weer alle tijd voor hem hebben?
Ik had het niet zo erg gevonden als de schimmel van Margot was gebleven,scheelt héél veel geld!!![]()
Noor is geweldig,jammer dat ze Bram boven mij verkiest.Ik ga er maar nestjes van fokken tot ik er 1 voor mezelf heb.
dus wie weet.. KNHS net opgezegd, Schouwse ook.. maar jij gaat lekker zo? Nog steeds bij die Bolle op stal?

Er is maar een zinnetje van al de lessen echt goed blijven hangen, kijken heeft zijn voordeel.. Edie ga eens gedurfder rijden.. dus nu Am, kom op, ga een wat gedurfder rijden
Yavanna schreef:Joh, oma, dat gaat vast goed komen.. er stond in ieder geval ook al een heel positief stuk over je op omroep Zeeland.
Enne wat betreft je gedurfder rijden.. dat jij voorzichtig was met rijden, verbaasde me welEr is maar een zinnetje van al de lessen echt goed blijven hangen, kijken heeft zijn voordeel.. Edie ga eens gedurfder rijden.. dus nu Am, kom op, ga een wat gedurfder rijden
![]()
Ollie23 schreef:Leuk om ook eens een ITP te zien van een lichte tour ruiter!
Dat mocht ik willen,nog maar ZZ zwaar hoor!_tarja_ schreef:Hele gave foto's! Ik vind de schimmel echt super gaaf! Ik hou echt van paarden die een beetje "body" hebben. Hoop dat ik het zo goed uitleg, maar vind hem echt gaaf!
Vulkaan ziet er ook super uit, knap dat je hem zo ver hebt kunnen rijden al.
Hoe groot is de de Sjiem? Hij oogt echt groot.
Barb12 schreef:Hey Amber,
Leuk om foto's van jou op bokt tegen te komen! Ziet er super mooi uit!
Wie weet bel ik je weer eens voor wat les als m'n nieuwe paardje wat verder is.
Groeten!
ps. Wel blijven lachen hoor tijdens je proef!
geerke schreef:ziet er goed uit!
Mooie paarden!
(was de sjiem geen springpaard of ben ik dement aan het worden?)