Jij in het programma van Horse Event 2010?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elise95

Re: Jij in het programma van Horse Event 2010?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:05

Ik hoop dat het volgend jaar wel doorgaat.
Dan stuur ik zelf wel 20 shows in :P Dan zijn het er wel genoeg :P.

Eknowledge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:18

Motje11 schreef:
Ik vind het zoo jammer dat het niet doorgaat! |(
Had helemaal zin om nu eens van de andere kant mee te leven met de spannende verkiezing! (vorig jaar zelf meegedaan)
En er zijn zo weinig reacties op dat het niet doorgaat! Hadden zich echt zo weinig mensen opgegeven? :? Er is toch zoveel leuks om te laten zien...! Het hoeft toch geen gelikte show te zijn, het is bedoeld voor amateurs. Een instructrice die een originele manier van lesgeven heeft voor een manegeles bijvoorbeeld, zou ik ook al leuk vinden. Of een demonstratie ponyspelletjes. Of een schattige ponycaroussel... Er zijn zoveel leuke dingen te bedenken. Pas de deux met een heel groot en heel klein paard, ga zo maar door.
En ik hoor niets meer van de Westernruiters. (die vonden dat Western te weinig aandacht kreeg op HE) Daarvan zal toch ook wel een aantal zich opgegeven hebben. Vorig jaar waren er veel leuke shows die het net niet geworden waren. Die hadden dit jaar toch weer een kans?
Echt zo jammer om zo'n mooie kans voorbij te laten gaan. -O-
Voor mij heeft het optreden vorig jaar in ieder geval veel positieve reacties opgeleverd! (en meer optredens, dit jaar mogen we alle dagen onze show geven op Horse Event :):) )

Inderdaad, ik heb me dit jaar niet opgegeven omdat men paardje hier helemaal nog niet klaar voor is, zeker niet met andere paarden. Maar volgend jaar wou ik zeker wel meedoen als hij wat meer gewoon is :) dus hoop nu wel dat het volgend jaar weer is!
(Check mijn profiel voor mijn schattige fjord :Y))

Eknowledge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:18

Elise95 schreef:
Ik hoop dat het volgend jaar wel doorgaat.
Dan stuur ik zelf wel 20 shows in :P Dan zijn het er wel genoeg :P.

Haha ik doe mee :P

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 09:15

Motje11 schreef:
Ik vind het zoo jammer dat het niet doorgaat! |(
Had helemaal zin om nu eens van de andere kant mee te leven met de spannende verkiezing! (vorig jaar zelf meegedaan)
En er zijn zo weinig reacties op dat het niet doorgaat! Hadden zich echt zo weinig mensen opgegeven? :? Er is toch zoveel leuks om te laten zien...! Het hoeft toch geen gelikte show te zijn, het is bedoeld voor amateurs. Een instructrice die een originele manier van lesgeven heeft voor een manegeles bijvoorbeeld, zou ik ook al leuk vinden. Of een demonstratie ponyspelletjes. Of een schattige ponycaroussel... Er zijn zoveel leuke dingen te bedenken. Pas de deux met een heel groot en heel klein paard, ga zo maar door.
En ik hoor niets meer van de Westernruiters. (die vonden dat Western te weinig aandacht kreeg op HE) Daarvan zal toch ook wel een aantal zich opgegeven hebben. Vorig jaar waren er veel leuke shows die het net niet geworden waren. Die hadden dit jaar toch weer een kans?
Echt zo jammer om zo'n mooie kans voorbij te laten gaan. -O-
Voor mij heeft het optreden vorig jaar in ieder geval veel positieve reacties opgeleverd! (en meer optredens, dit jaar mogen we alle dagen onze show geven op Horse Event :):) )

vorig jaar zat ik bij de laatste 5 maar had toen niet genoeg stemmen.
ik rijd reining en had toen graag iets willen laten zien, maar helaas.
mijn paard is nu verkocht dus ik kan helemaal niks meer.
anders had ik wel weer opgegeven.