gouden vosje @ Z1 work & m'n nieuwe aanwinst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 16:53

+:)+ ja klopt ik snauw, zou je mijn reacties miss. nog een x willen lezen, en kijken waarop ik dat gereageerd heb :?

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 16:55

Pashon schreef:
de springschoen kwestie kan meerdere redenen hebben, de meest voorkomende is dat het paard van voor niet snel genoeg is en zo met zijn achtervoeten zijn voorvoeten aan tikt.
Dat een gros van de ruiters met springschoenen rijden wil niet zeggen dat het nodig is, hoeveel rijden er niet mee voor de show.

Er is 1 iemand die zegt dat je het paard in de krul trekt en dat wil niet zeggen dat je op het merendeel die anders commentaar geeft als dat jij graag zou zien moet gaan snauwen.

Bokt is een forum waar veel mensen zitten en waar nog meer verschillende meningen zijn over de manieren van rijden nog maar niet gesproken, echter neemt dat niet weg dat er dan ook genoeg zijn die goed advies kunnen geven en ook daadwerkelijk ervaring hebben.

Dat je bij bekende amazone's/ ruiters lest (of gedaan hebt) is geen garantie dat jij dan automatisch op de juiste manier bezig bent. Over het algemeen rijden mensen tijdens hun les netter en beter als dat ze thuis trainen.

Mee eens! En als ze het er niet mee eens zijn of het geen fijn beeld geven zijn ze niet meteen jaloers :z Ook al is dat moeilijk te bevatten natuurlijk :z

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 16:56

ik heb ook nergens gezegt dat ze jaloers zouden moeten zijn. en ik hoef echt niet alleen maar positieve dingen te horen, want er zijn zat dingen die beter moeten ;) maar daarvoor verwijs ik je je naar mijn vorige reacties

ook erg moelijk te bevatten tuurlijk, ben ook nog maar 15 :z
Laatst bijgewerkt door XMaaiike op 23-05-10 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 16:56

Ik ben het compleet eens met Ayasha. Het algemene beeld is gespannen, staart is onrustig en het oogt alles behalve ontspannen.
Dat vind ik erg jammer, ik zou hem wat meer loslaten van de voorkant en wat meer rust erin brengen. Vind het wel een erg leuk beestje, die nieuwe ook, ga je vast veel aan hebben! :j

Dat argument dat degenen die het er niet fijn uit vinden zien jaloers zijn, slaat werkelijk nergens op. Gebrek aan goede argumenten?
Ik ben namelijk blij dat mijn paard niet zo loopt :o

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 16:57

XMaaiike schreef:
ik heb ook nergens gezegt dat ze jaloers zouden moeten zijn. en ik hoef echt niet alleen maar positieve dingen te horen, want er zijn zat dingen die beter moeten ;) maar daarvoor verwijs ik je je naar mijn vorige reacties

Dan is deze reactie ook vast niet voor jouw bedoelt :)*

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 16:58

XMaaiike schreef:

ook erg moelijk te bevatten tuurlijk, ben ook nog maar 15 :z

Denk niet dat het jaloers gedeelte op jou is maar op een paar mensen die boven jou reageren. :)
Waarom wilde je eigenlijk liever niet zeggen wat de zwarte gelopen heeft? Toch fijn als je een leuk leerpaard hebt? :)

XMaaiike

Re: gouden vosje @ Z1 work & m'n nieuwe aanwinst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 17:00

omdat het een aardig bekend paard is (geweest) daarintegen hebben me ouders het liever dat ik het niet aan de grote klok hang, en ik hou daar zelf ook niet van. ik houd nou eenmaal niet van opscheppen :) ook moet het allemaal nog maar gebeuren met mij en hem. haha. :)

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:03

Ik zie hier een ruiter die keurig op haar paard zit, haar hakken mooi uitdrukt en haar paard vaak genoeg meegeeft.

Dit paard heeft waarschijnlijk een houding die hij lekker vind lopen. Niet álle paarden worden naar beneden getrokken, dit zie ik op geen enkele foto bij de TS.

Ik weet zeker dat jullie hard gewerkt hebben voor het Z1, zoiets start je niet zomaar.

Het is zo jammer dat bokt altijd commentaar heeft, en dat terwijl deze meid zo hard er voor knokt.
Op naar het Z2 en die zwarte gaat het ook helemaal worden Maaike!

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:04

Citaat:

Leuke reactie joh, ook fijn om dat te lezen zo voor de TS.
Hier heeft ze duidelijk wat aan!

Nou Maaike, menig paard kan hier nog van leren.
Ik vind jullie trouwens ook een mooie combi <3

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:06

xSiep schreef:
Ik ben het compleet eens met Ayasha. Het algemene beeld is gespannen, staart is onrustig en het oogt alles behalve ontspannen.
Dat vind ik erg jammer, ik zou hem wat meer loslaten van de voorkant en wat meer rust erin brengen. Vind het wel een erg leuk beestje, die nieuwe ook, ga je vast veel aan hebben! :j

Dat argument dat degenen die het er niet fijn uit vinden zien jaloers zijn, slaat werkelijk nergens op. Gebrek aan goede argumenten?

Het probleem is dat de meeste mensen alleen maar naar het paard kijken,
Vind het knap dat jij op foto's kan zien dat hij gespannen is, :)

Ik ben blij dat mijn paard niet zo loopt als de jouwes. ;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:08

Kunnen we hier even vriendelijk naar elkaar blijven?

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:09

Nou inderdaad!

Cchanny

Wat een mooi paard :)

Marlissa92

Oh jongens wat zijn we ook weer haatdragend, respecteer andere mensen hun meningen en mocht je het er niet mee eens zijn kom dan met onderbouwde argumenten.

Ik zou graag van de ts andere foto's willen zien waar hij zich niet zo opkropt :)

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:10

dorieeen schreef:
Het probleem is dat de meeste mensen alleen maar naar het paard kijken,
Vind het knap dat jij op foto's kan zien dat hij gespannen is, :)

Ik ben blij dat mijn paard niet zo loopt als de jouwes. ;)

Ik zie op de foto's dat zijn staart onrustig is, en aangezien dat een teken van spanning is, vind ik dat hij gespannen loopt. ;)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:11

Nu wordt het echt zo'n welles nietes spelletje, kom op mensen. Ik vind dat Ayasha het mooi verwoord heeft :j Ik sluit me dan ook bij haar aan. Verder vind ik dat de ts gave paardjes heeft, veel succes verder nog.

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:13

Als er 1 schaap over de dam is volgen er meerdere he...

Niet elk paard loopt nou eenmaal lang en laag. Het zijn nou niet echt zoveel foto's om eruit op te maken dat het paard ECHT gespannen is. Alleen de middendraf foto is wat straks van voren en waar ik ook bij zou zeggen laat hem wat meer los.
En wat maakt het nou uit dat ze binnen een jaar in de Z is? In de Z kom je echt niet zomaar hoor met elk willekeurig paard. Ze zal er vast hard voor hebben getraint en het dus verdient hebben.

En je nieuwe aanwinst, jammie <3

Heel veel succes nog!

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:17

Wat een gezijk en commentaar togh van iedereen, sjonge ik wil de rest wel eens zien rijden en foto's zien, discussie hier discussie daar laat haar lekker rijden, iedereen rijd op zn eigen manier, ze heeft 2 prachtige paarden ze rijd keurig en aan iedereen valt wel wat op te merken namelijk omdat NIEMAND perfect is!!

als het je niet aanstaat klik je toch verder en reageer dan gewoon niet, wie heeft er wat aan?
ze kan beter commentaar krijgen van iemand die zowel haar als het paard kent, je bent er niet bij
je ziet alleen foto's!!
concludeer hier alleen maar uit dat de meerderheid idd gewoon puur uit jaloezie aan het discussie voeren is.

Meid, trek het je niet aan doe waar jij zin in heb rij op joun manier, blijf doen waar je mee bezig bent!

ik vind het top!

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:21

Tesz_2208 schreef:
concludeer hier alleen maar uit dat de meerderheid idd gewoon puur uit jaloezie aan het discussie voeren is.

:z

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:25

Tesz_2208, je plaatst op bokt foto's als je graag reacties wilt. Als je alleen reacties wilt van mensen die je kent dan kun je beter een priveforum oprichten ;)

Ik vind dat jaloezie verhaal een beetje jammer, dat dat steeds weer uit de kast gegrepen wordt. Waarom moet je nou weer jaloers zijn als je commentaar op foto's van iemand anders hebt?

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:26

@Tesz_2208: Sorry hoor, maar met zo'n reactie kun je toch niet verwachten dat mensen je serieus nemen?

Tesz_2208 schreef:
*knip*
als het je niet aanstaat klik je toch verder en reageer dan gewoon niet, wie heeft er wat aan?
*knip*

Wie heeft er wat aan? Ehm TS misschien? ;) Ik weet zeker dat degenen die commentaar en tips aan de TS geven, haar hiermee gewoon willen helpen (ik iig wel). TS zei zelf ook al dat ze niet alleen positieve reacties hoeft, en van tips kan iedereen leren toch?
Laatst bijgewerkt door xSiep op 23-05-10 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:27

tussen commentaar en commentaar zit ook nogal een verschil,
je kan iemand tips geven zeggen wat je minder vindt en wat niet maar wat hier gebeurt is gewoon onaardig gezijk!

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:29

winerieke schreef:
Oh jongens wat zijn we ook weer haatdragend, respecteer andere mensen hun meningen en mocht je het er niet mee eens zijn kom dan met onderbouwde argumenten.

Ik zou graag van de ts andere foto's willen zien waar hij zich niet zo opkropt :)

Nog in de L1, :)

Afbeelding

Afbeelding

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:36

Nou kijk, daar geeft het al een veel ontspannener beeld :j
Zijn er niet meer foto's gemaakt van de sessie van de openingspost? Inrijfoto's misschien?

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:42

Die foto's vind ik ook een heel mooi beeld geven :) Het oogt veel minder op druk gereden! :)