Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pashon schreef:de springschoen kwestie kan meerdere redenen hebben, de meest voorkomende is dat het paard van voor niet snel genoeg is en zo met zijn achtervoeten zijn voorvoeten aan tikt.
Dat een gros van de ruiters met springschoenen rijden wil niet zeggen dat het nodig is, hoeveel rijden er niet mee voor de show.
Er is 1 iemand die zegt dat je het paard in de krul trekt en dat wil niet zeggen dat je op het merendeel die anders commentaar geeft als dat jij graag zou zien moet gaan snauwen.
Bokt is een forum waar veel mensen zitten en waar nog meer verschillende meningen zijn over de manieren van rijden nog maar niet gesproken, echter neemt dat niet weg dat er dan ook genoeg zijn die goed advies kunnen geven en ook daadwerkelijk ervaring hebben.
Dat je bij bekende amazone's/ ruiters lest (of gedaan hebt) is geen garantie dat jij dan automatisch op de juiste manier bezig bent. Over het algemeen rijden mensen tijdens hun les netter en beter als dat ze thuis trainen.
XMaaiike schreef:ik heb ook nergens gezegt dat ze jaloers zouden moeten zijn. en ik hoef echt niet alleen maar positieve dingen te horen, want er zijn zat dingen die beter moetenmaar daarvoor verwijs ik je je naar mijn vorige reacties
ook erg moelijk te bevatten tuurlijk, ben ook nog maar 15
xSiep schreef:Ik ben het compleet eens met Ayasha. Het algemene beeld is gespannen, staart is onrustig en het oogt alles behalve ontspannen.
Dat vind ik erg jammer, ik zou hem wat meer loslaten van de voorkant en wat meer rust erin brengen. Vind het wel een erg leuk beestje, die nieuwe ook, ga je vast veel aan hebben!
Dat argument dat degenen die het er niet fijn uit vinden zien jaloers zijn, slaat werkelijk nergens op. Gebrek aan goede argumenten?
Ik ben namelijk blij dat mijn paard niet zo loopt
dorieeen schreef:Het probleem is dat de meeste mensen alleen maar naar het paard kijken,
Vind het knap dat jij op foto's kan zien dat hij gespannen is,
Ik ben blij dat mijn paard niet zo loopt als de jouwes.
Tesz_2208 schreef:*knip*
als het je niet aanstaat klik je toch verder en reageer dan gewoon niet, wie heeft er wat aan?
*knip*