Ik heb ook alle filmpjes gekeken! super leuk! Ziet er heel netjes uit, vind dat je heel vriendelijk rijdt, jullie zijn echt een team dat straalt er ook vanaf!
Leuke fjord heb je.. Je rijd hem inderdaad erg netjes..Nu dus even flink gaan sporten en je door een masseur laten helpen dan gaan de oefeningen links om ook een stuk makkelijker..
Jeetje, wat is ie toch gaaf! Ziet er heel goed uit, wordt vast en zeker naast Guusje de 2e ZZ Licht fjord, haha
Waar blijft het filmpje van Imke op Norman?
Seasons
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-10 19:11
Dankjewel iedereen!
Mijn vriendin's vader gaat de foto's en filmpjes van Imke erop even branden op een cd'tje. Het is ong. 300 MB bij elkaar, dat ga je niet in een e-mail stoppen. Nog eventjes geduld, maar ik beloof dat hij is de volgende 2 dagen komt, anders mogen jullie mij persoonlijk komen opzoeken en in elkaar slaan.
Norman is (voor een Fjord) best wel langgelijnd. Daarom lijkt het alsof zijn zadel naar voren schuift.
Ik vind het heel leuk om te zien! Ook het commentaar van Tinneke vind ik erg leuk om te horen. Toen ik de naam Martine hoorde en het paard zag, viel het kwartje ineens! Dat is Image! Oohw wat geweldig om te zien!
Mjay
Geplaatst: 12-05-10 23:51
ik hoor wel een paard enorm knarsen op dat filmpje niet jou fjord hoor....maar t viel me op
mimeslosydy
Geplaatst: 13-05-10 09:56
knap hoor, en heel leuk zeker zo'n les van imke. ben benieuwd naar het filmpje
ik heb niks met dressuur,maar jullie zijn wel een lekker team zeg, mooi dier heb je onder je kont en je zit is erg netjes
Blinnii
Geplaatst: 13-05-10 10:25
Wat een onwijs gave fjord heb jij onder je billen, super leuke combinatie! Je mag echt trots zijn op jullie, vind het beeld er echt heel vriendelijk en prettig uitzien.
Gaaf trouwens dat je zo'n trainingsweek gedaan hebt, locatie oogt heel mooi. Ben benieuwd naar het filmpje met Imke op Norman, dat is toch wel erg gaaf of niet?!
XxLiEsJuHhxX
Geplaatst: 13-05-10 10:27
zo wat een leuke combi zijn jullie zeg.. echt super.. !!
ik ben vorig jaar daar geweest met school.. is echt heel erg gaaf daar zeg..
Voltige96
Geplaatst: 13-05-10 10:30
wat een super mooie fjord!
Amaretto27
Geplaatst: 13-05-10 10:33
Mjay schreef:
ik hoor wel een paard enorm knarsen op dat filmpje niet jou fjord hoor....maar t viel me op
Viel mij ook al op.. zo'n lekker gefrustreerd paard!