Meid je verdient het, iedereen moet gelukkig zijn en Val zal je nooit vergeten..
Mooie merrie en lekker van genieten en nog meer van genieten. Vind jullie een leuke combi
Fee_
Geplaatst: 08-05-10 23:31
En ook ik had het verhaal van Val gelezen, en nu ik hier zo aan het rond kijken was, dacht ik hee! Is dat niet die? Ik wens je heel veel geluk met Roos!
Anomien
Geplaatst: 08-05-10 23:39
helemaal super.. en wat een schoonheid! en het is ook echt geen schande dat je na JOUW Val opnieuw begint met een ander paardje!
scarlet12
Geplaatst: 08-05-10 23:42
Ik kan maar 1 ding zeggen en dat is dat je moet genieten! Het zal niet altijd meevallen, maar probeer vooruit te kijken, je hebt een super leuk paard onder je bibs...... Veel geluk samen!
CindyUniek
Geplaatst: 09-05-10 08:31
hey meis, ontzettend stoer dat je toch een topic maakt
zoals je hier leest verdien jij dit, na alles wat je hebt mee gemaakt, niet alleen met val
ik vind het een leuke merrie en ik kom haar snel in het echt bewonderen
Bedankt voor alle vreselijk lieve berichtjes, ik heb het niet droog kunnen houden en het is fijn om te lezen dat jullie haar ook leuk vinden..
Mijn eerste weekend met Roos is behoorlijk Roos-loos.. leuk onregelmatig werken Maar vanaf morgen 1.5 week vrij en dan kan ik lekker van haar gaan genieten. En dan volgen er binnenkort vast wel weer nieuwe foto's, ik hoop dan met m'n eigen zadel
gefeliciteerd met je nieuwe paard!! Wat een schatje om te zien Echt heel leuk dat je toch weer bent gaan rijden en nu weer zo'n leuk paard hebt gevonden.. Ook ik geloof niet in toeval Val blijft altijd in je hart en Roos gaat daar een mooi plaatsje naast krijgen.. Heel veel plezier samen!
Phrono
Geplaatst: 09-05-10 12:17
Hey Triesje,
Ik vind het heel fijn voor je dat je een nieuw maatje, Roos hebt gevonden. Dat is je zo gegund! Het is even dubbel, het verdriet blijft, maar ik denk dat zij je heel veel steun en troost kan bieden. Veel plezier met haar!
Iris_83
Geplaatst: 09-05-10 15:56
Hey! Patries...
Wat een mooi verhaal heb je weer geschreven.....Vallie blijft Vallie die kun je nooit vervangen, maar wat fijn dat je op zo'n "toevallige" manier toch weer de grote hobby en levensstijl kunt oppakken!
Hoop dat je weer net zoveel plezier aan Roos kunt beleven als aan Vallie.
Patries, wat goed! Wat geweldig om jou weer op een paard te zien, en hoe! Jeetje mina meid, dithad ik echt niet verwacht maar ik weet zeker dat ook dit weer een goede keuze is. Volgens mij is dit echt een paardje om lekker van te genieten, ik blijf trouw wachten op een volgend topic. Ik vind hem leuk! Dat koppie, hijs echt leuk!
Neroo
Geplaatst: 09-05-10 23:19
Wat een ontzettend leuk ding is Roos Tries!
Ik hoop dat je met Roos ook weer iets heel moois op kunt bouwen, maar dat komt vast wel goed. Het is je echt gegund meis, ik kan begrijpen dat het dubbel voelt, maar ik weet zeker dat Vallie's laatste wens is dat jij weer met een glimlach op een paard zit, en weer gelukkig bent!
Bedankt wederom voor alle leuke en lieve reacties!
Vandaag voor de 4e keer erop gezeten en het gaat stukje bij beetje beter. Ik doe véél te veel en moet echt aan mijn houding werken, Roos reageerd echt op de kleinste (gewicht)hulpen wat echt heel fijn is, maar ook rete-moeilijk
Patric, je verdiend dit mooie paard echt! Het gaat helemaal goedkomen, en ik hoop voor je dat Roos een super vervanging voor val word! Heel veel plezier er van meis!
Ziet er super uit! echt een mooi paardje hoor! En het word net zo'n topper als Val. Met Val in het hartje moet het helemaal goed komen Succes ermee meis!
Mo0wtjee
Geplaatst: 10-05-10 20:35
Wat ontzettend leuk voor je zeg Heb je hele verhaal van Val met een brok in mijn keel gelezen. Vind het zo leuk om je nu toch weer gelukkig te zien met Roos.
En wat een leuk paard zeg Heel veel geluk en plezier samen