Ik ken helaas het verdriet van een jonge pony (ook haflinger toevallig) moeten laten gaan
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen met deze zeer moeilijke beslissing! Het is moedig dat je beslist vanuit het oogpunt van zijn welzijn! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Vanavond maar eens even kijken hoe het gaat en anders de DA erbij halen. mijandap schreef:Hey Juut,
Leuk dat je mee doet, natuurlijk een thuis wedstrijd voor je. Nog niet naar de L4? Misschien dat ik wel even kom kijken.![]()
![]()
Wij doen niet mee, de vrijdag ervoor komt de ostiopaat en dan heeft Reminic even wat rust nodig.
Hij staat nu ook stil, gisteren liep ie niet goed toen hij van de wei af kwam. Vanavond maar eens even kijken hoe het gaat en anders de DA erbij halen.
Maar wie weet de volgende keer. En de L4 daar wacht ik nog even mee, heb geen haast en dit is onze eerste wran wedstrijd weer van dit jaar, dus ben benieuwd.
en doet je vriendin nog mee?
Buitenzorg schreef:johnpppp schreef:Het word weer een feest hoor in bleiswijk.
john
Dat wil ik natuurlijk niet missen
Zal aanwezig zijn als groom van "de vlek"en zo even de eerste "hindernis" nemen na Nick zn dood...

Buitenzorg schreef:johnpppp schreef:Het word weer een feest hoor in bleiswijk.
john
Dat wil ik natuurlijk niet missen
Zal aanwezig zijn als groom van "de vlek"en zo even de eerste "hindernis" nemen na Nick zn dood...
(maar heb de volgende dag wel een examen dus beloof niets)