Hallo...
Gister waren we lekker vroeg naar Leo gegaan. Hem even lekker in de bak gelaten en hij heeft op zijn manier nog even lekker kunnen galloperen en de hele boel bij mekaar te gebrult, want alle paarden gingen op het land.......en hij natuurlijk niet ... Daarna hem lekker buiten op de poetsplaats gezet en hem nog even lekker gepoetst! Daar heeft ie heerlijk van zijn slobber, meusli, 3 zakjes wortellen en een stuk of 6 appelen kunnen genieten.... ..
Om ff over half 9 was de dierenarts er, hebben we nog even bij hem gestaan en toen zijn we de kant op gelopen. Ik wou der wel bij zijn, maar ik wilde hem niet vasthouden, dus dat heeft Marc gedaan. Eerst kreeg hij de 1e spuit, zodat ie goed suf zou worden. En dat lukte, je kon goed zien dat hij op was, want nog geen halve minuut later zakte hij al door zijn achterhand heen. En wist zich toch nog staande te houden, maar heel moeilijk staande op zijn achterbenen...Toen bracht hij rustig het infuusje in en voegde de laatste 2 spuiten erbij. De dierenarts nam hem hierbij over...
Leo zakte eventjes later heel rustig door z'n achterbenen, ging zitten en daarna ging hij heel rustig liggen. Toen ben ik op m'n knieen bij hem gaan zitten en heb hem tot en met zijn laatste adem rustig over zijn hoofd geaait en bij hem gebleven ... Marc stond al die tijd achter me en zag alle paarden op het land naar Leo kijken, heel rustig stonden ze erbij. Op het moment dat hij zijn laatste adem uitblies, draaide de paarden zich om en liepen ze weg, was zo mooi om te zien ....
Verder de dag, heb ik me ups en downs...momenten dat ik gezellig kan doen, maar veel momenten, dat ik het liefst de hele wereld bij mekaar schreeuw en zin heb om overal tegen aan te trappen...
Leo je blijft voor altijd in mijn hart en ik zal je nooit vergeten!!! Je bent en blijft mijn kanjer en geniet nu maar lekker van de eeuwige groene velden, waar je nu gezond en wel lekker overheen kan galloperen lekker met je soortgenoten!!!