Sterkte

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
KiWiKo schreef:ben ik nou de enige die dit overdone vind, en ja ik heb de foto's gezien, en ja ik vind het paard er slecht uitzien!!
maar TS heeft het dier verkocht, overgedaan aan iemand anders, het dier is uit haar leven, niet meer haar verantwoording en niet meer haar zorg!!! Daar heeft ze voor gekozen bij verkoop.
Later gaan huilenbalken dat het dier niet goed eruitziet is in mijn ogen een waardeloze actie ook al ben ik het ermee eens dat het dier er niet fris en fruitig bij staat. Als TS dit niet had gewild voor haar paard, dan had ze die 22 jarige niet moeten verkopen, maar bij zich moeten houden en ZELF de verantwoording houden over het dier!
Asmara schreef:en die kerel is DA?! die zou toch wel beter moeten weten!! Ik vind het zelf ook altijd verschrikkelijk om te zien, als paarden veeeel te mager zijn, en het lijkt me al helemaal wat als het je eigen paard is geweest!
Als het nog langere tijd aanhoudt, zou ik echt naar de dierenbescherming stappen hoor!
Niet normaal, dat er zulke mensen bestaan :S
KiWiKo schreef:Als TS dit niet had gewild voor haar paard, dan had ze die 22 jarige niet moeten verkopen, maar bij zich moeten houden en ZELF de verantwoording houden over het dier!