. blijf lekker zo door trainen en spiertjes kweken,Ik sluit me bij zooist aan met dat over de lengte in de hals, hij mag dan net wat losser door de kaak blijven.
de eerste paar foto's mag hij ook wat meer buiging in zijn lichaam, dus om je binnenbeen en niet dmv je binnenhand, Latere foto's zie je ook dat hij stelling heeft maar probeer dus meer die buiging in zijn hele lijf en dan met je binnenbeen dat te rijden.
De aanleuning verder is netjes maar probeer hem dan ook iets meer op het achterbeen te houden, (dat wordt vanzelf wel sterker, kan ook met tempowisselingen).
Met halsstrekken mag hij zijn hals ook wat meer laten 'vallen', dus wat lager maar wel met zijn neusje eruit.
Bij jezelf: lekker naar voren blijven kijken want anders ga je ook naar voren vallen en daardoor gaat dan je been weer naar achter. dus probeer je bekken wat te kantelen en lekker op je kont zitten en naar voor kijken

Het lijkt nu heel wat maar dat is niet zo hoor! Het gaat hartstikke goed en zo lekker door blijven trainen! Nog ffies lekker doortrainen en dan gaan we op wedstrijd toch?
. 
Ik zou hem persoonlijk mee vanuit de achterhand rijden en hem vooraan wat vrijer laten, maar jullie zijn al op de goede weg!

) Maar wat zijn jullie vooruitgegaan zeg!