24 april Natural Horsemanship dag Leusden: wie komt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Inky_devil

Re: 24 april Natural Horsemanship dag Leusden: wie komt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 21:23

Ik ga morgen ook met mijn vriend!!
We gaan eigenlijk voor alles.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 21:25

Ik kom ook samen met Nance ( Arethe op bokt :D ) .
Zij is bezig met Parelli, en ik vind het echt onwijs interessant en leerzaam, dus ik wilde er echt supergraag heen!
Ben de laatste tijd ook zelf meer into NH :Y) - dus hopenlijk kan ik morgen ook echt dingen leren!
Zit nu ernstig met 2 finimal op nog misselijk te wezen, maar ill suck it up, ik wil er echt onwijs graag bij zijn ! :D

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 21:29

Iemand trouwens enig idee of er een pinautomaat is, of dat je kan pinnen? Of moet je echt geld van te voren mee nemen :D ?
En wat voor dingen worden er verkocht? Hoorde iets over bitloze hoofdstellen, iemand enig idee hoeveel dit ongeveer gaat kosten ?

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 07:20

Over 40min stappen wij in de auto! :):)

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 07:33

Ik ga nú paardjes voeren en daarna ook richting Leusden... leuk :D

Paint-horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 10:08

Iedereen al weg of heeft er nog iemand kaartjes nodig? Ik heb er namelijk 2 besteld maar ga niet!

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 15:33

Ik kom net terug uit Leusden :)

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 16:58

Ik ben geweest. Van half 10 (iets te vroeg) tot half 3. De meiden van de organisatie, goed gedaan!

Ik zag dat iedereen erg zn best deed, maar wat waren voor veel demonstraties de meiden zenuwachtig zeg (logisch voor zoveel publiek, is ook geen kritiek). Ik vond het leuk, maar had wel meer afwisseling in verwacht. Ondanks de verschillende invalshoeken, zag ik veel dezelfde dingen terugkomen. (zal vast niet iedereen met me eens zijn) Linda Polak vormde daar wel een prettige uitzondering op (maar ook zij was megazenuwachtig)

Mijn enige minpuntje was dat er niemand met cap heeft gereden, en aangezien er veel jonge meiden tussen zaten had dat imo eigenlijk wel gemoeten. Er hing ook ergens een bordje, van de manege zelf, verscholen 'Cap verplicht'. Ook was er een demo van de parrelli en 1 van de meiden red met een touw door de mond.(vrolijk paard trouwens) Had misschien een waarschuwing bij gemogen, lijkt me geen oefenspul voor beginners.

Leuk al de kraampjes erbij, de mensen van de kraampjes waren ook allemaal erg aardig en welwillend. (op 1 na die ronduit onbeschoft was maar dat mag de pret niet drukken)

Dus behalve een paar puntjes vond ik voor de eerste keer zoiets organiseren door een paar enthousiaste meiden, gezellig en absoluut voor herhaling vatbaar!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 17:24

ben ook net terug, erg leuk :j

Het geluid was wat slecht, die installatie was niet berekend op zoveel publiek denk ik.

De shows waren gelukkig voornamelijk bitloos (dit itt de NHdag arnhem, waar bitloos eerder uitzondering dan regel is). Mijn maatje liep wel boos weg toen er met touw door de mond gereden wordt. Hij weet nog weinig over paarden, maar vond dat als leek afschuwelijk om te zien. Ook het scharenbit van de westernruiter vond ik voor dat bedrijf zelf niet echt reclame. Herhaaldelijk ging de mond van het paard open als er druk op de teugels kwam :roll:

Verder hartstikke gezellig en een leuk initiatief. Volgend jaar weer graag :j

Fijn dat het ook in het midden van het land is.

Daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 19:26

Ben er van ong 11:30 - 16:30u geweest. Een erg leuke dag als leek zijnde in het grondwerk. Met touwhalster en stick thuis gekomen en nu vol verwachting naar mijn 1e les donderdag :-)

Vond het geluid erg slecht, scheelde wel aan welke kant je van de ring stond.

Vond het erg jammer dat er nagenoeg geen mensen met cap reden. Zeker geen voorbeeld voor de vele kinderen die er rond liepen.

De stands waren erg informatief, al was niet iedereen even klantvriendelijk.

Al met al een geslaagde dag en hoop op meer van zulke evenementen :j

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 19:48

Arabesk schreef:
ben ook net terug, erg leuk :j

Het geluid was wat slecht, die installatie was niet berekend op zoveel publiek denk ik.

De shows waren gelukkig voornamelijk bitloos (dit itt de NHdag arnhem, waar bitloos eerder uitzondering dan regel is). Mijn maatje liep wel boos weg toen er met touw door de mond gereden wordt. Hij weet nog weinig over paarden, maar vond dat als leek afschuwelijk om te zien. Ook het scharenbit van de westernruiter vond ik voor dat bedrijf zelf niet echt reclame. Herhaaldelijk ging de mond van het paard open als er druk op de teugels kwam :roll:

Verder hartstikke gezellig en een leuk initiatief. Volgend jaar weer graag :j

Fijn dat het ook in het midden van het land is.

Hartstikke eens met vooral het stukje over het bit tijdens het westernrijden!
Vond het een leuke dag, goed opgezet en zeker de moeite waard voor dit entreegeld :D

Ben Anouk en Lilian tegen gekomen, verder ben ik een ei in mensen herkennen :+

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 20:58

Ik ben ook net terug, echt een onwijs leuke en ook leerzame dag gehad :D
Nu eventjes alle foto's enzo gaan bekijken en bewerken :j

_rosita_ schreef:
Ben Anouk en Lilian tegen gekomen, verder ben ik een ei in mensen herkennen :+

Ik stond bij Anouk :+

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 21:32

Yeah, ik ben ook net een halfuurtje thuis! Ben echt de hele dag geweest :)

En idd erg leuk om Rosita en Lilian gezien te hebben! 8-)
En vast nog veeeel meer bokkers, haha!

Vond het erg leuk, erg informatief en ik ben weer helemaal geïnspireerd! Volgend jaar doe ik graag mee met de challenge! Ik heb een heel lekker schaapje gekocht en net meteen geprobeerd, zit heerlijk.

Ze mochten alleen wel iets gevarieerdere muziek doen af en toe :+ Verder grote complimenten voor de organisatie, super!

Mijn foto's komen ook nog :)

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 22:49

vond het een hele leuke dag! :D Heb helaas niet veel kunnen zien omdat ik zelf met de paarden bezig was. Heb maar wel een cap opgezet, m'n haflinger vond het écht eng in de ring en op enkele oefeningen na ging het gewoon niet, te gespannen. Shetlander Flip vond alles prima dus die kon gelukkig nog wat afwisseling brengen :D Nougoed, we zijn een ervaring rijker, next time better! :)

Daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 00:36

Nog even snel voor ik mijn bed in duik, maar vond je shet Flip helemaal het einde NHevaVD :+:

Kon je je haf weer snel geruststellen ....??

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 08:41

Vond het ook erg leuk en erg leerzaam en interessant!

Geluid was idd op sommige plekken erg slecht, helaas daardoor ook weinig mee gekregen van de eerste clinics....

Vond de clinic met western idd erg leuk voor de afwisseling. Zij vertelde en deed het ook erg leuk!

sandra83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 10:05

Ik ben ook weer thuis, na een heel erg druk, spannend, heftig weekend. Ik ben een van de twee organisatoren en vind het erg fijn hier jullie positieve en negatieve kritiek te lezen.
Het geluid hadden we ook wel wat onderschat. We zijn 3 keer gaan testen, maar alle keren natuurlijk in een stille bak. Je kunt je niet voorstellen hoeveel herrie 1000 mensen maken! Goede les voor de volgende keer. Voor ons was dit het eerste evenement wat we organiseerden, en dat was een erg leerzame en gave ervaring!

Eva, ik vond dat je het SUPER deed! Je bleef heel rustig ondanks je nerveuze haf, en je shet... wat een droppie! Hij ging braaf liggen terwijl je haflinger rondjes om hem heen rende.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 10:11

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 10:26

@ Daf: Ja, natijd was het gelukkig weer goed. Heb nog even met Shilas (haflinger) natijd in de losrijring geofend en 't ging gewoon weer helemaal goed, dus mijn dag kon al niet meer stuk :=

@ Sandra83: Heel erg bedankt! :) Hihi ja, Flip kan het niet schelen qua lawaai enzo, toch wel fijn, zo kunnen ze elkaar afwisselen! :)

@ A_fotografie: ik zie in je boktnaam 'fotografie', heb je héél toevallig nog een plaatje kunnen schieten van mijn demo? :)

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 10:27

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 10:28

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 11:10

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 11:40

Wauw he wat leuk! :D :):)

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 12:04

eva, ik heb ook nog een hoop gefilmd van jullie. Zal ze zsm uploaden!

Ik heb gisteren zo'n gave dag gehad, echt te waauw gewoon.

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 12:29

Wauw wat leuk! Ik ben heel benieuwd! :) Shilas steigerde ook nog een x héél erg hoog met mij erop, ben heel benieuwd of iemand die in beeld heeft! :)
Nou, ga zodadelijk muziek maken met tussendoor kleine applaus-stukken, afspelen tijdens oefenen en ik denk dat Shilas dan langzamerhand wel gaat wennen! :)