Ik verzoek echter wel hier een nette en volwassen discussie te voeren, geen opruiende en offtopic berichten dus.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SjilliejJj schreef:Gentlegiant schreef:
Het hartprobleem was erger dan verwacht. Brave Lord is heengegaan.
Verder heb ik geen zin om hierover te zeuren, ik ben er kapot van.
Ik wil iedereen bedanken voor de goede adviezen en steun.
Uit je vorige topic
dus dan hadden geerke en ik toch gelijk....
Hoe ga je dit aan ons uitleggen?
Janssen heeft toen contact met ons opgenomen en ons weermaals wijsgemaakt dat het opgelost zou worden.
Dus werd er besloten het topic te sluiten. (op hun vraag)
Naïef als we waren hebben we dit gedaan, maar ook toen werden we weer aan het lijntje gehouden
geerke schreef:ik begrijp er helemaal niets van...je hebt nooit iets betaalt voor dit paard?
Geen voorschot?
Je bent anti-handelsstal maar in je profiel te zien krijg ik de indruk dat jij zelf ook aan de lopende band paarden koopt en verkoopt....mij best hoor,maar dan niet een ander veroordelen.
Zou graag eens de andere kant van het verhaal horen.
enne....schandalig dat als dat (inmiddels uit de dood opgestaande)paard op de grond ligt te kreperen je eerst nog de tijd neemt die handelsstal te bellen...
De dierenarts had moeten komen,dan had hij het middel intraveneus kunnen toedienen,dat werkt veel sneller.
Ik zou me ten alle tijden verantwoordelijk voelen voor de dieren die op dat moment op mijn grond staan....of ik nu de eigenaar ben of niet...dat paard is weer de dupe.
Geef dat beest een fatsoelijke wormkuur,of is dat ook te kostbaar?
geerke schreef:ik begrijp er helemaal niets van...je hebt nooit iets betaalt voor dit paard?
Geen voorschot?
Je bent anti-handelsstal maar in je profiel te zien krijg ik de indruk dat jij zelf ook aan de lopende band paarden koopt en verkoopt....mij best hoor,maar dan niet een ander veroordelen.
Zou graag eens de andere kant van het verhaal horen.
enne....schandalig dat als dat (inmiddels uit de dood opgestaande)paard op de grond ligt te kreperen je eerst nog de tijd neemt die handelsstal te bellen...
De dierenarts had moeten komen,dan had hij het middel intraveneus kunnen toedienen,dat werkt veel sneller.
Ik zou me ten alle tijden verantwoordelijk voelen voor de dieren die op dat moment op mijn grond staan....of ik nu de eigenaar ben of niet...dat paard is weer de dupe.
Geef dat beest een fatsoelijke wormkuur,of is dat ook te kostbaar?
bulck schreef:Buiten dat dit idd helemaal niet netjes verlopen is. Snap ik enkele zaken niet. Hoe komt het dat je een paard over de grens neemt zonder zijn papieren, of zonder zijn registratie gegevens? Want eigenlijk heb jij nu dus hun paard (nederlands geregistreerd) op Belgische bodem. In Belgie moet elk paard geregistreerd staan in de database voor de identificatie van paardachtigen.
En waarom ben je intussen niet gewoon zelf tot ginder gereden, paard afgeladen en klaar?... In die bijna 9 maanden had je daar nu toch wel zelf tot kunnen komen
Gentlegiant schreef:geef eens antwoord op mijn vorige vraag?
owja die zin had ik geqoute en heb ik niet zelf getypt

SjilliejJj schreef:bulck schreef:Buiten dat dit idd helemaal niet netjes verlopen is. Snap ik enkele zaken niet. Hoe komt het dat je een paard over de grens neemt zonder zijn papieren, of zonder zijn registratie gegevens? Want eigenlijk heb jij nu dus hun paard (nederlands geregistreerd) op Belgische bodem. In Belgie moet elk paard geregistreerd staan in de database voor de identificatie van paardachtigen.
En waarom ben je intussen niet gewoon zelf tot ginder gereden, paard afgeladen en klaar?... In die bijna 9 maanden had je daar nu toch wel zelf tot kunnen komen
Het paard is door hun afgeleverd op Belgische bodem, dat zijn dus hun zaken.
Neen, er is niets betaald
tessyke schreef:Gentlegiant schreef:geef eens antwoord op mijn vorige vraag?
owja die zin had ik geqoute en heb ik niet zelf getypt
het antwoord op je vraag staat in op de vorige pagina
klinkt cru maar ik had het dier al laten inslapen, als je er zelf geen kosten wil insteken en je wil ook niet dat hij in de handel komt.
maarre paspoort of niet, ik had dat dier teruggebracht, hoe vaak houden ze een trailer tegen?
want dat paard staat wss gechipt op die handelaar evenals de papieren. Ik bedoel maar, jij kan ook niet bij mij komen en beslissen, dat paard leg ik ff neer, om het effe heel simpel te houden Gentlegiant schreef:maar waarom typ je in vredensnaam dat brave lord is heen gegaan aan zijn hart problemen maar hij staat gewoon nog in je weide

bulck schreef:tessyke schreef:
het antwoord op je vraag staat in op de vorige pagina
klinkt cru maar ik had het dier al laten inslapen, als je er zelf geen kosten wil insteken en je wil ook niet dat hij in de handel komt.
maarre paspoort of niet, ik had dat dier teruggebracht, hoe vaak houden ze een trailer tegen?
Maar zij mag dat paard niet laten inslapen zonder de juiste documenten te hebben. of ze moest hem dan op de openbare weg leggen en doen uitschijnen als een ongeluk natuurlijk.want dat paard staat wss gechipt op die handelaar evenals de papieren. Ik bedoel maar, jij kan ook niet bij mij komen en beslissen, dat paard leg ik ff neer, om het effe heel simpel te houden