Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat loopt je paard er weer heerlijk bij, erg mooie laarzen ook! geerke schreef:dat hij potentie had wist ik al bij het eerste topic![]()
Wees er alsjeblieft zuinig op!(ik blijf het zeggen...)
Kijk uit voor overbelasting,het zou zo jammer zijn als deze topper in de dop ook last krijgt van kwaaltjes(vroegtijdige artrose,peesproblemen)Ik ben hier zoooo bang voor!
Weet je waar ik me zorgen over maak, paarden in de 3e wereld. Als je eens naar een uitzending van Brooke kijkt zie je waar je je zorgen over zou moeten maken. Niet over dit verwende paard in ieder geval! Showtime_ schreef:geerke schreef:dat hij potentie had wist ik al bij het eerste topic![]()
Wees er alsjeblieft zuinig op!(ik blijf het zeggen...)
Kijk uit voor overbelasting,het zou zo jammer zijn als deze topper in de dop ook last krijgt van kwaaltjes(vroegtijdige artrose,peesproblemen)Ik ben hier zoooo bang voor!
En waarom ben je daar precies bang voor?
Hij staat elke dag minimaal 5 uur buiten, ik rij hem 2x in de week en dan een minuut of 20-30 met veel stap. Verder wordt hij 1 a 2x in de week een kwartiertje gelongeerd aan het halstertje, en de andere dagen aan de hand gestapt. Over 4 weekjes mag hij lekker elke dag de hele dag het land op en zal ik hem nog steeds een keer of 2 oppakken en een periode helemaal vrijaf geven.. Dus nog steeds niks om je zorgen over te makenWeet je waar ik me zorgen over maak, paarden in de 3e wereld. Als je eens naar een uitzending van Brooke kijkt zie je waar je je zorgen over zou moeten maken. Niet over dit verwende paard in ieder geval!
Showtime_ schreef:Ja ik rij hem echt zo weinig.. hij heeft gewoon talent en loopt uit zichzelf zo fijn, maar mensen die nooit zo een paard gehad hebben zullen dat niet begrijpen want weten niet hoe het voelt..
Verder vind ik eigenlijk niet dat ik me hoef te verantwoorden, als ik zelf maar weet dat ik het goed doe.. Dit is wel mijn laatste topic geweest want hier wordt ik nou niet bepaald blij van..