Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lesleygjof schreef:sooooooo dit ziet er echt supervet uit, en dan ook nog bitloos.
echt helemaal te gek!!!!!!!
Speech schreef:Weet je wat ik ook nog even wil zeggen? Al die jaren dat ik zo zwaar was, heb ik toch er bewust voor gekozen om foto topic's te maken wanneer ik foto's had. Ik vond dat vreselijk in het begin! Ik zag er zo afschuwelijk uit! Ik herkende mijn eigen lijf meestal niet. Dat omdat ik al die jaren zelden in de spiegel keek ook
Maar, als ik te paard zat, en vooral op Jeddah, maar ook op en met alle anderen, had ik tóch zo'n plezier! Ik wilde dat toch delen en dus heb ik op een gegeven moment de knoop doorgehakt, en gedacht: "Je bént dik! Klaar! Of je doet er wat aan, of je zet die foto's gewoon op bokt!"
En weet je? Zeer, zeer zelden heb ik negatieve reacties gehad van jullie bokkers! Wat natuurlijk weer motiveerde om nóg meer foto's te plaatsen
Dus ik wil even zeggen, Thanks! Thanks dat jullie door mijn lijf heen gekeken hebben en het plezier gezien hebben die ik, en Jeddah of de andere, hadden!
[einde speech (zoals Dapperdier zou zeggen)]