Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spatter schreef:tja, als mensen niet komen moeten ze naderhand niet lopen te zeuren dat ze het anders hadden gewild
en ieder is vrij om te starten waar hij wil
vind je de WRAN niks, start je toch lekker ergens anders?

hobbelheks schreef:peter bij het invoeren van het level systeem is afgesproken het systeem te evalueren met de leden, kun jij mij vertellen wanneer dit plaats gaat vinden
ik denk dat het rijden van winstpunten te makkelijk en het rijden van verliespunten te moeilijk is in dit systeem waardoor de l1 binnen nu en 2 jaar een vergaarbak gaat worden (voor zover dat al niet gaande is)
dat kan nooit de bedoeling zijn van de top van de wran lijkt me?
ik vind het persoonlijk jammer dat je een heel aantal goede ruiters van weleer niet meer ziet op wranshows. het lijkt mij van belang hier ook wat mee te doen en na te gaan waar dit door komt.
hobbelheks schreef:ik snap je echt niet peter, wil je misschienw at korter en to the point antwoorden
nog een comissie een commissie voor wat? waarvoor met welk stemrecht enzo?
en nee peter jij weet ook wel dat een aantal mensen niet op de alv komt omdat ze toch niet gehoord zullen worden en dus hun tijd wel beter kunnen besteden. de alv van 2008 staat nog vers in het geheugen van de consorten...
PeterV schreef:Binnen kort hebben wij er weer een commissie bij, ook weer allemaal enthousiaste mensen die breed willen meedenken aan wat dan ook, dus wordt de WRAN bestuurlijk gezien alleen maar groter en groter.
al 3 jaar geloof ik. ik weet alleen niet wat ik er doe.
Jos schreef:ik vind ook dat er super veel voor de jeugd gedaan wordt op het ogenblik.![]()
ik begrijp alleen het nut van een jeugdcommissie niet.
heeft eigenlijk ook geen nut, want zonder blijkt het ook goed te kunnen .
quarterH schreef:Peter mag ik je echt dringend 1 ding verzoeken: lees aub je posts door voor je ze plaatst. er is niet alleen geen touw aan vast te knopen maar staat ook bomvol met fouten.
als voorzitter van de wran wil je toch wel wat serieuzer overkomen of niet?
zelfs de enige engelse zin weet je fout te schrijven (bay the way? tegenligger van sorrel the way?).
daarbij ben ik gewoon heel benieuwd waaruit dan blijkt dat volgens jou het level systeem bijdraagd aan de KWALITEIT van de westernsport.
ik zie het namelijk niet (behalve dat je goede mensen wegjaagd die elders gaan starten).
het overstappen naar een hoger level komt bij de meesten niet doordat ze BETER worden maar gewoon doordat ze teveel starten en er dan vanzelf terecht komen. dit zegt echter helemaal niks over het niveau. een L3 zou je imo moeten kunnen vergelijken met een intermediate bij de nrha of een amateur bij de aqha. nou, succes.
momenteel is het meer zo dat de nrha/nsba/aqha verder gaat waar de wran stopt.
dus de vraag: noem mij 1 voorbeeld van iemand die beter is geworden door het levelsysteem en nu succes boekt daardoor ook buiten de wran. ik ben benieuwd.
en spatter: ik vind het jammer voor het imago van de westernsport. want idd, helaas is de wran de grootste en dus dat waar de meeste mensen mee in aanmerking komen. en dan dat zien als 'western'.
wat ben ik blij met anky die gelukkig laat zien dat er wel degelijk niveau is in westernwereld, dat het zelfs voor haar met een top-ten NRHA paard zeker niet makkelijk is.
dat is goede reclame voor de sport.
quarterH schreef:ik zou graag willen dat de wran een goed lopende vereniging was met OOK goede hoge kwaliteit.