Lijkt me wel leuk om mee te doen, maar met 2 hengsten rij ik liever niet mee in een grote groep. Dus als we met zijn 2'en kunnen rijden ga ik er serieus over nadenken.
chery
Geplaatst: 15-02-10 15:02
Lijkt me leuk, alleen had ik eigenlijk in de planning om naar een hengstenshow te gaan.... Moeilijk....
Shoufshouf
Geplaatst: 14-03-10 12:51
Hallo,
Lijkt mij leuk om mee te doen, maare is er dan ook een rit van 10 tot 12 km?? Ik heb nl nog een jong paard en denk dat 20 km een beetje te ver is....
Omdat er meer interesse lijkt te zijn in een kortere rit hebben we een kortere route uitgezocht van +/- 10km over de holterberg
nienke_92
Geplaatst: 16-03-10 18:31
Is er wel een langere route mogelijk? En zijn de vertrektijden 's ochtends of 's middags? Moet zelf even kijken of ik mee kan doen, heb zaterdag een clinic en maandag mijn theorie-examen waar ik denk ik ook nog wel wat voor moet leren. Tot wanneer is het opgeven?
Ja als je bij maps gaat klikken dan kom je inderdaad op een adres in Amersfoort uit dat Holterberg heet, maar in dat geval ligt de Holterberg ook in Amsterdam
Opgeven is t/m 4 april. Of we een langere route gaan doen weet ik nog niet. Dit is wel een leuk rondje en er is meer interesse voor een route van die afstand. Vertrektijden zullen waarschijnlijk aan het eind van de ochtend/begin van de middag zijn. Zoals het er nu uit ziet hebben we al een leuke grote groep
Een gezond ongetraind paard moet op een dag 30km kunnen lopen. Ik heb geen vervoer, anders zou ik het nog wel leuk vinden. Tenzij de helft van de route over achteraf weggetjes gaat waar men alleen maar met 100km per uur langs je scheurt.
Ik heb ook nog geen vervoer.......anders wil ik graag mee doen namelijk en dan met Ropers in de groep....Ga je met Jessy??? Kunnen we nog ruilen!!!hahahahaha....
Hahaha ik ben wel favoriet........whahaha misschien Jes misschien Chrys of misschien me nieuwe aanwinst Naomie.Sanne zou wel leuk vinden samen met Indy ben wel benieuwd hoe ze het doet!!
Shoufshouf
Geplaatst: 21-03-10 21:09
@ Ropers: Nieuwe aanwinst?????????? Ja ik moet maar ff kijken of ik een trailer kan lenen van iemand!!! Nou Indy is buiten wel enthousiast maar loopt nog niet erg western, hahahhaha. Vooral met haar hoofd hoog en op een redelijk tempo..We hebben vandaag 2,5 uur buiten gereden dus we moeten het wel gaan redden denk ik!!!
Ja ik ga mee doen!!! Moet mij nog ff opgeven!! Ik kan een trailer huren als ik er voor die tijd geen kan vinden! Wil wel graag mee doen, van de week 2,5 uur buiten gereden en dat ging prima, ze liep alleen aan het einde niet zo hard meer!!!!