Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Trudy_dJ schreef:Hier nog iemand die gaat!
Moet even kijken hoe het met mijn werk is geregeld, maar ik wil zeker met de kur gaan kijken.
Maar waarschijnlijk heb ik weer een pass partout! En als mijn paard het goed doet, mag ze er ook deelnemen met de Zuid-Holland cup.
Schoonpaps heeft ook wat dingentjes verklapt!! Wordt weer een leuke evenement!
kom maar op met de roddels over de artiesten en shows
Nils_010 schreef:Judith_H schreef:En de rolstoeltribunes staan dan niet precies zo, dat je allemaal mensen voor je neus hebt staan die een staplaats hebben?
Dat zou namelijk wel erg knullig zijn dan....
Ga er niet vanuit, maargoed....
neej ik zal eff kijken of ik kan vinden waar de rolstoeltribune is ik heb wel een foto ergens denk ik
de rolstoelplaatsen waren vorrig jaar rechts van het longines scherm voor de tent, geen plek voor staplaatsen dus. (weet niet of de indeling dit jaar hetzelfde is)
Heb ik het toch makkelijk ik doe de hele week niks anders dan foto's maken Citaat:Ik moet toch even zeggen dat ik het super netjes vindt gaan, met die invalidenkaart die ik opgevraagd heb enz...
Het is allemaal wat ingewikkeld geworden, maar ze doen totaal niet moeilijk en het wordt allemaal keurig voor je geregeld!
Echt netjes!
Heb er zeker zin in!