Ja, ik ben steeds blijer met het plekje. Gisteren kwam ik aanrijden en toen stond hij al boven de bosjes uit te kijken. En ik kreeg een hinnik. Voor het eerst Al was dat vast voor het eten, maar eht idee is wel leuk
Ik heb hem gisteren even aan de longeerlijn laten lopen. Om weer even te wennen om wat te doen. In de nieuwe bak. Hij was ontzettend braaf. Dus als het een beetje weer is ga ik er vandaag op
Ja, hij heeft het super naar zijn zin Vandaag voor de 3e keer gereden sinds de verhuizing en zelfs even buiten uitgestapt. Hij zit heerlijk in zijn vel. Ziet er vrolijk en tevreden uit Hij krijgt zelfs weer streken, dus hij lijkt ook al aardig gewend
Haha nee sorry, had een druk dagje zaterdag! Maar wil zeker een keertje komen kijken.. Ben je er woensdag in de middag?
MisteryHorse
Geplaatst: 12-02-10 08:13
Geweldig leuk paard en een leuke nieuwe stal! En die stal, geloof dat ik er toen ook een advertentie van had gezien op marktplaats Maar helaas, mocht ik toch nog geen eigen paard Veel plezier
Suus__
Geplaatst: 13-02-10 18:53
Hee Amanda!
Wat is Jim toch een leukerd, echt een haflinger met karakter! Mooi dat je een nieuwe stal hebt gevonden, ik kom van de zomer nog een keertje fotos maken! En ik zie dat je wedstrijden gaat starten, wat gaaf ben benieuwd!