De nog wat weke rug is nog goed te herkennen op sommige foto's maar hey, als alles perfect is, heb je niets meer om aan te werken, toch? Je bent je goed bewust van de minpuntjes van je paard en je bent ermee aan het werk. Je uitleg over je zit en houding is daarom voor mij ook duidelijk genoeg. Zo geef je hem inderdaad de kans om zijn rug makkelijker op te bollen en die bovenlijnspieren aan het werk te zetten. Lekker hoor. En trouwens, het was een les en training en geen show, toch?
Als tip wil ik je wel meegeven dat je voornamelijk in de appuyementen en travers iets meer jouw rechter schouder naar voren draait, in de richting van waar de schouders van je paard zijn c.q. naar toe moeten.
Je lijkt op sommige momenten op de linkerhand met je rechter schouder iets teveel terug te zitten, zodat je het je paard niet echt makkelijker erop maakt.
Succes met je práchtige paard en volgens mij is het wel een harde werker, dat straalt hij tenminste wel uit. Lijkt me een fijn dier om mee te mogen werken!
,

hoog kwijlgehalte

...............
)