Hmmm ik zit ook steeds te denken hoe ik de wip kan oefenen, je moet toch echt een stevige plaat hebben om dat te kunnen oefenen!!!
PoucyWouce
Geplaatst: 27-03-10 13:34
Komt de DPHC ook met iets leuks voor de beste en/of liefste paint?
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-10 19:37
De DPHC is wel financieel sponsor van de FFT, dus die dragen hun steentje zeker bij!
Jeddah
Geplaatst: 10-04-10 17:59
Denken jullie nog aan de prijsvraag?? We hebben nog maar 1 goede inzending ontvangen! En 3 petjes te vergeven
Dus heb je nog geen antwoorden ingezonden, doe dat dan alsnog! Je hoeft geen deelnemer/vrijwilliger/sponsor te zijn, iedereen mag inzenden!
Prijsvraag! Wil je ook kans maken op één van de stoere Farmers Field Trail petjes? Onder de inzendingen met de juiste antwoorden op onderstaande vragen verloten we maar liefst 3 Originele Farmers Field Trail petjes t.w.v. €10.-
Vraag 1: Wat is de gemiddelde leeftijd van de paarden die starten op de Farmers Field Trail? A: 7 B: 10 C: 15 D: 20
Vraag 2: Welke van de onderstaande rassen zijn het meest vertegenwoordigd bij de Farmers Field Trail? A: Quarter Horse B: Paint Horse C: Tinker D: Appaloosa
Vraag 3: Welke provincie levert het grootste aantal deelnemers? A: Friesland B: Overijssel C: Noord-Holland D: Gelderland
Stuur de juiste antwoorden vóór 12 april naar: info@farmersfieldtrail.nl en wie weet hoor jij binnenkort bij de gelukkigen die zo’n gave pet winnen! De antwoorden en de winaars worden in de komende nieuwsbrief bekend gemaakt.
Morhwen
Geplaatst: 16-04-10 17:57
Pfff... net de uitgebreide beschrijving van de hindernissen gelezen. Toch maar eens wat gaan oefenen op het springen Alhoewel, de ervaring leert dat de hindernissen waar ik me nu geen zorgen over maak de mist in gaan, en waar ik tegenop zie goed gaan...
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-10 20:07
Dat zie je vaker ja! De dingen die je het meest oefent gaan dan niet en waar je bij denkt, nou laat maar.. dat lukt dan maar zo
Ga vooral een heel plezierige dag maken voor jezelf en je paard, dat is het hoofddoel! Tuurlijk is het een wedstrijd, maar wel één waarbij de prestatiedrang toch een tikje lager ligt dan bij een normale show
Jannie
Geplaatst: 16-04-10 22:12
Nee hoor, het is geen wedstrijd! Gewoon een buitenrit met leuke, gekke opdrachten! (mijn appy is met wedstrijdpensioen, dus we gaan hem voor de gek houden)
Ah joh!! Wat jammer Susan!! Het staat ook best pittig als je het leest, maar ik denk dat het in het echt nog wel gaat meevallen hoor
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-10 14:51
Hartstikke jammer Susan! Misschien lukt het volgende keer?
janetje22
Geplaatst: 19-04-10 21:07
Ik vindt de hindernissen best wel leuk, alleen vond ik die op en afsprong ook wel heel hoog voor paarden,die zulke dingen nooit doen, ik denk dat je zoiets toch echt moet opbouwen!!! maar ja we zien wel als ik het niet vertrouw dat neem ik de op en afsprong niet..
Jeddah
Geplaatst: 19-04-10 21:12
Haha! Jullie moeten ook lezen hoor! Niet alleen plaatjes kijken
Citaat:
Er zal zowel een normale mogelijkheid bestaan, waarvoor volle punten te behalen zijn, als een alternatief (lager) voor minder punten
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-10 21:13
Ik begrijp wat je bedoelt janetje, maar toch verbaas je je erover hoe makkelijk paarden hierover denken en hoe moeilijk wij De eerste keer dat ik een afsprong maakte (en die was hoger dan deze) was ik de enige die moeilijk deed Mijn paardje hupte er zo vanaf, alsof hij zeggen wilde: Oh, drempeltje...
janetje22
Geplaatst: 20-04-10 07:35
Ach mischien hebben jullie ook wel gelijk en denken wij mensen gewoon te moeilijk!!!!! Jeddah inderdaad heb ik dat gelezen, beetje vergeten denk ik We doen gewoon mee en zien het daar wel.. Bedankt voor de berichtje
Daar kan ik helaas niet op om mailtjes te sturen, elke keer als ik het probeer dan staat er (je moet nog 18 berichtjes versturen voordat je hier iets neer kan zetten)
Iets in die aard!!!!!ik baal er een iedere geval wel van, want ik wil zo graag daar mee kunnen praten en natuurlijk een foto van mijn appie neer kunnen zetten
CowgirlStore
Geplaatst: 20-04-10 22:04
Ach zo ja! Idd dan moet je zoveel "nuttige posts" plaatsen in de openbare topics en dan mag je naar de HK. Dus nog even doorzetten
jazzdancer
Geplaatst: 21-04-10 18:34
hoi is er nog iemand die de rit alleen rijd en mischien wel gezellig vind om met z n tweeen te gaan ik ben namelijk van de reserve lijst af gekomen mag mee doen .
groetjes
Splash_
Geplaatst: 21-04-10 18:38
Ondanks dat ik vorig jaar heel stoer riep dat Spot en ik er zeker bij zouden zijn, en dat ons trainingsdoel was voor aankomende periode, hebben wij de plannen toch een beetje aan moeten passen. Spot en ik gaan super, we doen meer dan waar ik een jaar geleden van had durven dromen. 8 Juni gaan wij de Eper paardenvierdaagse rijden, en de FFT zit daar wel erg dicht op. Daarbij zijn de hindernissen nog wat te moeilijk voor ons, en wil ik Spot niet teveel voor zijn hoeven gooien in zo'n korte periode.
Voor mij is het nog even de vraag of ik er ben, maar ik ga het proberen. Spot laat ik thuis, maar volgend jaar hoop ik zo dat wij wel van de partij zullen zijn. Voor dit jaar, ik volg alles en het belooft weer een geweldige dag te worden.
wbt de op en afsprong, deed ik dat vroeger heel makkelijk. Nu stond ik vorige week, in wat de buitenbak wordt, bovenop een bult zand. Ik deed wat sidepass voor de bult en pony liep er opeens zo op. Bovenop dacht ik wel even aan de mensen vorig jaar die naar beneden moesten het water in, hahahaha. Eraf heb ik even gekeken en hem zijn eigen gang laten gaan wat prima is gegaan.
Ook al vond en vind ik springen het einde en was dit vorige wek, ogen dichtdoen is altijd ene optie en het werkt, hahahahaha Als je maar loslaat, zodat je paard zijn weg goed kan kiezen.
Jeddah
Geplaatst: 03-05-10 22:33
Er is weer een update op de website met een uitgebreide hindernis beschrijving én route kaartje van de Farmers Field Trail!
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-10 09:21
Vrijwilligers van de FFT, laat vandaag even wat van je horen wat betreft de BBQ na afloop! (zie nieuwsbrief nr. 5!!)
Mijn vriend is vrijwilliger en had zich al opgegeven voor de BBQ (Chris)
Jeddah
Geplaatst: 16-05-10 23:05
We zijn weer lekker bezig geweest vandaag! Hier een "sneak preview" van de Rocky Mountain Trail, onder scherp toeziend oog van Olly vandaag zo goed als klaar! Op deze foto's overigens nog NIET klaar!