Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
x_Marr schreef:Hmmm als ik jou was geweest had ik eerst een ostepoaat erbij gehaald.
Nu geef je je paard ontstekingsremmers terwijl je nieteens weet of hij een ontsteking heeft, lijkt me niet gezond om medicijnen te geven die niet nodig zijn, daarnaast zitten er natuurlijk ook onkosten aan..
Vind het ook altijd jammer dat er geloof ik nog best veel dierenartsen zijn die niet verwijzen naar een osteo of fysio.
Anders geeft hij ons echt niet zomaar onstekingremmers.
Had je al een PB gestuurd. mickey75 schreef:Ja ze stond rustig te kijken na het afzadelen van de paardenles,ze vind het altijd wel gezellig een beetje drukte in de stal.Ik heb dr deken nog even een beetje goed gedaan,lag wat scheef(ben maar even brutaal geweest)

. Helaas is het deze keer uit de hand gelopen. goeroe schreef:_Sannee schreef:Hij heeft gezien dat er een ontsteking in de rug zit.Anders geeft hij ons echt niet zomaar onstekingremmers.
We gaan zeker vragen naar een osteo.
Maar waarom vraagt hij dan alsnog aan je om er even op te stappen? Sorry hoor, snap ik niet helemaal.In elk geval veel beterschap!

Plaisir schreef:Het paard had alleen moeite met het opstappen, en wanneer de Ts er eenmaal opzat was er niks meer aan de hand en was het paard hartstikke braaf. Het kon net zo goed zijn dat het paard hartstikke bang was met opstappen. Ik vind het dus niet zo vreemd dat de Da wilde zien wat er precies gebeurt met opstappen. Helaas is het deze keer uit de hand gelopen.

.
.