ThePast03 schreef:Om eerlijk te zijn krijg ik vervangend pijn als ik naar dat filmpje kijk.
Het is niet alleen de verkeerde stand van de voorbenen. Dit is een dwerg met veel meer vergroeiingen en je kunt duidelijk zien dat elke stap pijn moet doen.
Ik hoop op een verstandige beslissing maandag.
Is de andere bokker hier nu ook nog bij betrokken geweest (ben even haar naam kwijt, sorry).
Ik heb precies hetzelfde. TS is uren aan het bellen geweest met verschillende dierenklinieken tot ze een reactie kreeg van een DA die precies zei wat ze wilde horen.
Enfin, Prissey heeft nu de pony thuis staan, kosten zijn gedeeld (zoals ik had voorspeld) door de andere pony die met hetzelfde transport meeging)
En ik vermoed zo dat de pony ook maandag niet uit zijn lijden verlost gaat worden.
Alleen een ding Prissey. Je gaat je aan een dergelijk dier hechten. En als dan toch de beslissing komt om hem te moeten laten gaan, zal dat dubbel zo hard aankomen.
Je had voor datzelfde bedrag een gezond hengstveulen van de slacht kunnen redden. Eentje die wel uitzicht had gehad op een gezond en volwaardig leven....