Dankjulliewel allemaal
!
@ Vera, ik heb het pas wat veranderd, minder onnodige ophoudingen maken en meer zelf laten opzoeken, en dat gooi ik nog wel eens door elkaar met mijn 'oude' manier van rijden, in het eerste parcours lukte het nieuwe goed, maar in het tweede wil ik toch wel graag en dan wordt het een zooitje.
In-uitjes neem ik thuis (en wanneer ze meegaat naar les ook) regelmatig mee, een beetje dom thuis springen vind ik vreselijk dus zorg er meestal voor om iets technisch in de bak te hebben staan, zoals in-uitjes of een lastig lijntje.
@ Hafjelinger, onderuit gaan is niet de bedoeling
. Maar in mijn ogen ligt dat er meer aan of je ze op druk hebt of niet
@ Brookers, ik heb haar wel goed in de hand, ze wil heel graag. Ze reageert verder heel fijn. Thuis is ze fijn maar op les is het niet zo'n succes, omdat we vrij volle lessen hebben wordt ze dan nogal gek.
Ik ga bewust niet meer voor het rustiger, zolang het gecontroleerd is, wat het is, ben ik hiermee tevreden. Onderstaand stukje is de reden.
mistid schreef:@ Anneliesdj & yoann, ik heb haar een tijdje rustiger gereden, alleen dat pakte heel verkeerd uit. Toen moest ze met teveel kracht wegspringen (dan zou je dus zeggen dat de achterhand er niet bij zit maar dit was wel het geval) en kregen we veel fouten en ik merkte dit meteen bij mijn anderen, mijn eigen vertrouwen werd aangetast.
@ mOamm, plat door de bocht? Daar ben ik het niet mee eens. Ze gaat ook niet ontiegelijk hard. Je hebt sws wat meer tempo nodig in het Z.
Een paard heb ik ook al inderdaad, en er staat ook al ergens in het topic dat ze binnenkort te koop komt