Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Al vind ik gewoon dat er 2 door moeten naar de regiokamp. ipv 1tje...
_Milou schreef:In de DE-M1 ook maar 1 bij ons in Utrecht
Hier in Brabant mogen er in de DE-M1 4 door, maar is ook wel de drukstbevolkte provincie qua uitbrengen van paarden in de wedstrijdsport geloof ik
, al is de kans wel heel minimaal. CCindy schreef:Dat is vreemd inderdaad, misschien een foutje en denken ze dat er geen combinaties C-Z zijn? Dat dacht ik toen ik dat zag, omdat veel ruiters die zo hoog kunnen gaan rijden al van hun C'tjes zijn afgegroeid (je bent zwaar uniek hihi). Misschien even knhs mailen?

lieziej schreef:CCindy schreef:Dat is vreemd inderdaad, misschien een foutje en denken ze dat er geen combinaties C-Z zijn? Dat dacht ik toen ik dat zag, omdat veel ruiters die zo hoog kunnen gaan rijden al van hun C'tjes zijn afgegroeid (je bent zwaar uniek hihi). Misschien even knhs mailen?
Ben nog lang niet Z hoor, ik ga C-M doen, vind ik spannend genoeg, met mijn 17 jarige Haflinger
Wss idd omdat er in Utrecht geen Z combinaties actief zijn...
Vorig jaar was degene (En de enige) CM combinatie die doorwas, had ze 22 strafpunten in totaal met springen
CCindy schreef:SaskiaKur schreef:Bij ons, Limburg, mag er maar 1 door naar L2.
Vind gewoon dat de beste 3 mogen gaan in alle klasses. Die staan lekker op het podium. Dan zijn ze maar strenger op Regionaal gebied.
Mee eens ...
CCindy schreef:lieziej schreef:
Ben nog lang niet Z hoor, ik ga C-M doen, vind ik spannend genoeg, met mijn 17 jarige Haflinger
Wss idd omdat er in Utrecht geen Z combinaties actief zijn...
Vorig jaar was degene (En de enige) CM combinatie die doorwas, had ze 22 strafpunten in totaal met springen
Oh hahaha sorry ik dacht dat je CZ sprong! Dat is erg zeg, 22 strafpunten als je regiokampioen bent :p
Heb jij wel wat concurrenten nu?
Hoef iig geen selecties oid te rijden 
) C-L: 6 combi's C-M: 1 combi en C-Z ook 1 combi 
SaskiaKur schreef:Dat is dan toch op Regionaal gebied, lieziej!
Dan moeten ze daar maar maatregelen treffen. Mensen die zich bij de top 3 rijden (podium) in een deelnemersveld van 25 man vind ik verdiend om naar het NK te gaan.
Snap wel dat Brabant meerdere mensen e.d. starten maar dan nog vind ik dit in het nadeel van alle andere provincies. Gewoon overal evenveel.
Als er bijvoorbeeld maar 5 mensen starten in een rubriek wat vaker bij de pony's zijn, zal er dan een andere maatregel moeten worden getroffen.
Maargoed ik zit daar niet om dat te beslissen, geef gewoon mijn mening