.. Hopelijk komt alles weer in orde met je beestje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

poes schreef:Als ik het zo lees komt het best vaak voor

Het kon slechter .. 
En inderdaad ook zelf genoeg rust nemen ! Het komt vast wel goed ! _Anna schreef:Ben net weer terug.
Vanochtend heeft hij een koortsaanval gekregen en kwam hij bijna niet meer bij. Hij vergaat van de pijn, arm dier.
Hij gebruikt zijn been nu helemaal niet meer en kwam de 2e er 3e keer ook niet goed zijn stal uit.
Waarschijnlijk zal het nooit helemaal goedkomen, denk wel dat hij er wat aan over houdt.
Ik voel me zo machteloos.. Ik heb buikpijn, ben misselijk, duizelig. Ik zou willen dat het maar een nare droom was.
HubbaBubba schreef:_Anna schreef:Ben net weer terug.
Vanochtend heeft hij een koortsaanval gekregen en kwam hij bijna niet meer bij. Hij vergaat van de pijn, arm dier.
Hij gebruikt zijn been nu helemaal niet meer en kwam de 2e er 3e keer ook niet goed zijn stal uit.
Waarschijnlijk zal het nooit helemaal goedkomen, denk wel dat hij er wat aan over houdt.
Ik voel me zo machteloos.. Ik heb buikpijn, ben misselijk, duizelig. Ik zou willen dat het maar een nare droom was.
Niet opgeven hoor, kan enorme spierpijn zijn!
Was ook zo bij de twee merrie's waar ik overschreef.
Kan zijn dat het morgen NOG erger is en dat het daarna beter gaat!!
Sterkte met 'm!
ayo schreef:Idd, kan ook gewoon stijfheid en spierpijn zijn, dat is niet meer dan normaal een dag na zoiets en zal nog wel een paar dagen blijven.
Veel sterkte met je paard, hoop dat hij gauw weer pijnloos kan lopen.