Niemand wil haar redden. Ze staat nu met haar blote hoeven in de koude sneeuw... Bedankt voor de reacties.
shaddy82
Geplaatst: 19-12-09 17:25
Echt geweldig leuk gedaan Arm paard En dan nu ook nog met dr blote hoeven in de sneeuw, vind het eigenlijk niet kunnen hoor, moet vanavond ook met blote voeten naar bed zeker ?
SanneK
Geplaatst: 19-12-09 17:32
Haha! wat een geweldig verhaaltje zeg! Nou, je paardenbeest ziet er inderdaad wel heel slecht en vooral mishandeld uit hoor!
SanneK: Hmm, ik hoopte dat het niet goed te zien zou zijn.. heb ik toch iets verkeerd gedaan.
TinkerSophia: Zeg jij maar niks! Jouw Tink heeft nog langere vlechten. Zit je nou ondertussen al op het juiste aantal posts?
Ifever: Dankje!
Marjoow: Dierenbescherming is al langs geweest, maar toen heb ik natuurlijk de vlechtjes eruit gehaald, deken omgedaan om de ribben te verbergen en snel een bult met hooi in de paddock gegooit. Bedankt!
Hihi nog niet.. maar ben onderweg.. kan ook nergens kijken :s maar wil zo graag! ben je nog op de manege geweest? om foto;s te maken? want ze is nu wel heeel zielig met die sneeuw
Anoniem
Geplaatst: 20-12-09 21:03
Nee, ik ga morgen naar mijn zielige bolletje.. laat ik haar heel hard door de sneeuw rennen.
Ja Vanmorgen om half 9 vertrokken en rond half 10 aangekomen op de manege. Paard uit de paddock gehaald en los laten rennen op het evenementen terrein. De sneeuw kwam tot onze knieën!! Ik zal hier vanavond even een foto neerzetten van mijn sneeuwmonster.