em_papillon schreef:fairy90 schreef:Het was geen jongeheer maar een jongedame die slachtoffer werd en waar ambulance bij gehaald werd.
(en ja, ik spreek hier over mezelf).
Verder was er nog iemand met een schaafwond op zijn knie (heb hier zelf niks van mee gekregen)
Ik ben heel blij dat mijn verwondingen meevallen (het had namelijk veel erger af kunnen lopen) maar nu ik dit alles lees ben ik me toch wel extra bewust van dat er wel een fout bij het archeon lag. Gebruik maken van ongetrainde (onbekende) paarden, in een kleine ruimte zonder goede omheining is haast vragen om ongelukken...
Voor de mensen die zeggen dat t archeon het had moeten zeggen, of dat we daar niet hadden moeten gaan staan:
Ik heb verder niet veel verstand van paarden, en nooit gedacht dat het niet veilig was.
Verder stond er een medewerker van het archeon op een paar meter afstand, en het enige wat hij zei was: er zijn hier en daar nog wat zitplaatsen, als je wilt.
Geen praatje over veiligheid of wat dan ook...
Er is nergens sprake geweest van ongetrainde of onbekende paarden. Ik geloof niet dat ze dat zomaar doen. En de schuld ligt zeker niet alleen bij het archeon maar ook bij jou omdat je achter een touw bij de nooduitgang gaat staan. Dan neem je gewoon een groot risico.
Zeker, ik ontken niet dat het misschien dom was. Maar ik heb er verder geen verstand van, en had zoiets nooit verwacht.