Ik ben het zo beu..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Re: Ik ben het zo beu..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 17:55

pfft wat een zeur zeg... je meldt toch al heel netjes dat je gaat verhuizen? wie is hij dan om te zeggen wanneer je je paard mag ophalen?

200 is idd niet veel, maar bij mij in de omgeving (wel heeeeel ergens ander hoor hihi) kom je daar toch al een heel eind mee... heb met mn vorige paardje all in gestaan voor 150, werd alles voor gedaan en geregeld...

nou, succes met verhuizen iig en ik lees heel graag hoe het allemaal is afgelopen en hoe het is op de nieuwe stal :)

btw, denk dat pensionhouders hoe dan ook wel te maken krijgen met 'gezeur'', al dan niet terecht... wij moeten steeds gaan zeuren om hooi op t land aangezien de pony's anders niet erg veel te eten hebben, denk dat die man me intussen ook niet meer kan luchten of zien :P

Yontheke

Re: Ik ben het zo beu..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 21:34

Ondertussen zijn we dus verhuisd..
Alles is rustig verlopen, de mensen van de nieuwe stal zijn ons met de trailer komen ophalen.
De paardjes staan rustig in hun stal en alle spullen zijn al verhuisd.
Mijn paardje Andor heeft al lekker maf staan doen omdat hij na 3 dagen eindelijk nog eens zijn benen kon strekken en dit voor de allereerste keer in zijn leven in een binnenpiste :)

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 19:02

Yontheke schreef:
Ondertussen zijn we dus verhuisd..
Alles is rustig verlopen, de mensen van de nieuwe stal zijn ons met de trailer komen ophalen.
De paardjes staan rustig in hun stal en alle spullen zijn al verhuisd.
Mijn paardje Andor heeft al lekker maf staan doen omdat hij na 3 dagen eindelijk nog eens zijn benen kon strekken en dit voor de allereerste keer in zijn leven in een binnenpiste :)

ooh fijn om te lezen!!
mooi dat het allemaal nog goed is afgelopen!

Cherry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 21:17

ik zou van stal veranderen,want dit is vrij duur voor zo'n stal, mijn manege vraagt 250 euro per maand(en de eigenaars kopen hun krachtvoer niet!)
het ijs wordt elke dag gebroken op de weides... en ze mogen ook in de piste lopen

dussssssssssssssssssss... succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 21:19

Duidelijk toch? Deze mensen hebben paarden om het lekker geld opbrengt, maar mag niet te veel moeite kosten en zeker niks kosten alleen opbrengen. Paarden is meer verzorging dan koeien, dus ze kunnen beter koeien gaan houden. Er zijn zoveel pensions zoals deze....balen hoor. Lees dat je ondertussen weg bent, goede beslissing.