youngster schreef:JAAAAAAAAAAAAAA GO KARIN GO KARIN![]()
![]()
Ja, zo is het niet af hoor, dat kan écht niet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Arabesk schreef:Ik vind het een prachtig paard en mooi tuig, maar de manier waarop je je paard rijdt vind ik om te janken. Veel te diep en veel te veel druk op de teugels. Op een aantal foto's is te zien dat je paard probeert zijn mond te openen, maar de sperriem verhindert dat.
youngster schreef:Sorry Arabesk ik moet er een beetje om lachen
Mijn sperriem zit verre van strak. Bij deze nodig ik je graag uit om een rondje op haar te komen rijden

)michellee73 schreef:Netjes! Bruin tuig staat ook mooi!
Maar mag ik vragen waarom hij zo geschoren is? Met strepen er tussendoor??
ik vind het persoonlijk echt oer lelijk..
Arabesk schreef:Ik vind het een prachtig paard en mooi tuig, maar de manier waarop je je paard rijdt vind ik om te janken. Veel te diep en veel te veel druk op de teugels. Op een aantal foto's is te zien dat je paard probeert zijn mond te openen, maar de sperriem verhindert dat.
Dat kan echt niet hoor !
youngster schreef:We zijn net een paar weken weer echt bezig, dus ze moet gewoon nog sterker worden
Ik geloof wel in het paard, anders was ze echt allaaaaangg weggeweest
Ik kan wel eens een foto zoeken van hoe het was toen ze lang laag liepDenk niet dat iemand daar vrolijk van wordt

x_Marr schreef:Dat kan ook met de neus op de loodlijn, lijkt me juist bevoordelijker, aangezien dr spieren nu nog niet lang genoeg zijn om de achterhand er goed bij te kunnen houden(te dragen) wanneer ze te diep loopt. Op de foto waar ze met dr neus op de LL loopt zie je dr ook meer dragen van achter.
youngster schreef:Ja wie weet
Maareee ff serieus... ik ben hier best blij mee. Had niet gedacht dat ik weer zo kon rijden met haar.
Heb er 2,5 jaar naast gelopen door blessureleed namelijk.
ken het precies... al dat blessureleed en tegenslag... en zelf weet je het beste wat goed voor d'r is!