)en rij je altijd zo ingepakt??
hihi Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
corientjuhh schreef:Onwijs mooie paarden
Ziet er ook goed uit
Dat vest heb ik ook

Draflinger schreef:ziet er echt super uit zeg
Wannabee vindt ik echt prachitg zo gitszwartHmmmzz
Hij gaat het echt beter doen al
En over Umberto, die heeft echt vele meer spieren gekregen en jullie gaan samen echt goed
dat hoofdstel staat ze bijde erg mooi wat voor merk is het?

)essiesilly schreef:waarschijnlijk valt iedereen op de zwarte maar ik vind je oscar toch ZO gaaf die galoppeerd wel, of nie!
de ander is natuurlijk ook mooizien er beide super uit!

spinet schreef:Gave paarden! (Is een heel groot compliment van iemand die niet van de grote paarden is
Je rijdt heel netjes. Zie alleen soms dat je je polsen en je borst vast zet.
Verder echt super!

lifaya schreef:OMG wat een plaatjes! Mocht je ooit nog een shoot willen voor een klein prijsje![]()
Nathalie heeft het weer super gedaan!!!

WildThing schreef:Wooowww wat een kwijlpaarden heb je onder je kont.
wat heb je geluk met zo een twee toppaarden onder je kont! Kan je je ouders wel heel dankbaar voor zijn want ze zullen wel een fortuin gekost hebben!
Ik vind je met Umberto heel erg sterk voouit gegaan en de zwarte is ook super, komt helemaal goed. wees er maar trots op wat je al bereikt hebt en nog gaat bereiken!

essiesilly schreef:waarom is de zwarte eigenlijk nog hengst ( gewoon zomaar een vraagje hoor)
en rij je altijd zo ingepakt??hihi

Pletje123 schreef:Ik vind het er netjes uit zien, de algemene verbeterpuntjes zijn reeds genoemd
Het enige wat ik me afvraag is: zitten je bandages voor niet te hoog? Ze lijken om de voorknie heen te gaan en dat bevordert het buigen van het gewricht niet

Nimroy schreef:wat een geweldige paarden heb je onder je kont zeg!! Wauw![]()
hou persoonlijk niet zo van vossen maar deze is wel gaaf!!
Wannabee is toch wel mn favo

Knakker schreef:schitterende paarden met dito foto's.
Ik vind dat het er heel professioneel uit ziet!

Romantico_ schreef:Zo he, wat een prachtige paarden!
Heb nog nooit zo'n mooie Cabochon gezien(of het nou een vader of opa is)
Veel succes met de wedstrijden !

Anthonia5 schreef:Jij hebt echt ongeloofelijke kwijlpaarden weet je...

.Anoukie schreef:Wat leuk te zien wat voor paarden je nu hebt, als vervolg op je pony waar ik ooit nog een kur voor heb gemaakt als ik me niet vergis.
Plaatjes zijn het, dat komt wel goed met jou/jullie!