Ik helemaal geen fan van arabieren, maar vind dit toch wel een hele knappe prestatie, de ontspanning straalt ervan af, dus die winstpunt was zeer zeker terecht! Veel succes nog in de toekomst!
wat een super mooie arabier, gefeliciteerd en petje af, doe het je niet na!
Engeltje
Geplaatst: 03-11-09 22:57
Hey Marian, ik ben retetrots op jou en mn knappe neef! Dreamteam zijn jullie
knollentuin
Geplaatst: 03-11-09 23:01
hi, ik heb je zien rijden in wormerveer zondag,hij ging netjes hoor! je rijdt m vriendelijk en correct viel me op, ik zat te wachten op de prijsuitrijking zz-z gefeliciteerd met je punt!
Priscilllla
Geplaatst: 03-11-09 23:05
Wat knap! Mooi om je verhaal te lezen en de mooie foto's te zien! Je mag trots zijn op je paard en op jezelf
Nimber
Geplaatst: 04-11-09 10:51
wat onwijs gaaf en wat knap van jullie! toppers!
nickyu
Geplaatst: 04-11-09 10:54
heb al meerdere topics en foto's voorbij zien komen valt altijd op dat het een behoorlijk onstpannen fijn beeld geeft
toppie
gefeliciteerd voor nu , maar ben bang (nou ja bang is niet het juiste woord) dat jullie nog wel even door zullen gaan dat jullie iig nog niet aan je grens zitten
jullie tonen als een eenheid , een droom voor iedere ruiter lijkt me
Knappe Pajk De knappe papa van mijn lieve Ayla! Ik vind het super wat jullie hebben bereikt Marjan! Gefeliciteerd. Heel veel succes in de toekomst, maar dat gaat zeker lukken!
Gefeliciteerd, wat ontzettend goed van jullie! Geniet van het gevoel en ga zo door, top!
Konstantine
Geplaatst: 04-11-09 14:35
Wat ontzettend gaaf! Iedereen het nakijken gegeven met je "ponytje" waar ze stom over deden/doen. Ga zo door, het is leuk om te lezen dat het ondanks alle kritiek toch gewoon mogelijk is!