xMoreill schreef:Buitenom dat dit nergens op slaat, wat bereik je ermee?
Wat een opmerking..
Wat bereik je met een parcours springen, een spectaculaire sliding stop of een dressuurproefje rijden????
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Katja schreef:Mijn hemel wat een reacties...
Ik kan me herinneren dat een beroemde vierspanrijder die vroeger ook deed op shows en daar heb ik nooit iemand over gehoord.
Paardje lijkt het met plezier te doen en er is goed over nagedacht door degene die het uitvoeren.
Kar rolt gewoon door dus daar krijgt hij echt niet opeens een klap van.
Daarbij ziet een paard heel veel met oogkleppen op zolang je hem maar niet schuin naar die hindernis toe zou rijden.
Katja schreef:Mijn hemel wat een reacties...
Ik kan me herinneren dat een beroemde vierspanrijder die vroeger ook deed op shows en daar heb ik nooit iemand over gehoord.
.
MiSz_SaNdY schreef:ik ga ook met de eerdere reactie's van joyce mee vind dit echt onverantwoord een paard voor de kar hoort niet te springen!
en over die 4span rijder heb ik nooit gezien dus kan er niet over oordelen..
Anne_GTI schreef:Ik zie al die beren op de weg niet hoor. Stoere haf.![]()
En ja, ik heb ook een keertje een vierspan over vuur zien springen en de vrachtwagen op zien gaan met kar en al.
Omdat de hengst Argus over een dieplader sprong ga ik het nog niet proberen....
Tjonge jonge wat een geneuzel weer.
randalinpony schreef:Wat een leuke foto.
Ik ga mee met Katja in deze.
Het argument dat je zoiets niet mag laten zien omdat er altijd wel anderen zijn die je nadoen, vind ik sowieso nergens op slaan, want dan zou je nog geen foto van een buitenrit of het beleren van een paard mogen laten zien. Wie weet welke onnozele sukkel je gaat nadoen en wat voor brokken daarvan komen.
Geniet maar lekker van je pony waar je zoveel mee kan doen TS!
Kelly_ann schreef:Ik kan me ook nog iets herinneren van een enkelspancombinatie die op shows met paard over hindernisje en met de kar over een schansje ging, hele publiek ging in staande ovatie.