[WN] 16, 17 en 18 oktober: DRHA Tabasco Tari Event 2009

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Re: 16, 17 en 18 oktober: DRHA Tabasco Tari Event 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 11:24

ja wij hadden gelukkig stoelen weten te bemachtigen, maar durfde deze niet te verlaten om ff snel op te warmen in de kantine tijdens het slepen.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 11:46

Zooo.. heb het vannacht half 5 zien worden :Z
Wat een geweldige show weer! :D Veel bekende gezichten gezien, hoop dat ik er volgend jaar ook bij ben met mijn eigen lieverd! :D

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 15:04

Idd... Het was erg leuk maar ook erg kkkkkoud... Ik was blij dat wij die stoelen hadden gevonden en een deken over ons heen hadden, maar dan nog was het niet vol te houden. Nu heb ik behoorlijke hoofdpijn en ben lekker verkouden. Maar ik ben erg blij dat ik daar niet met een tentje stond wat eerst de bedoeling was.

Het was een prachtige presentatie van tabasco, maar misschien ook wel leuk een nieuwe of jongere hengst te presenteren?? ;)

@Tiara, toch gelukt om te komen?? :D Jammer dat we niks hebben kunnen afspreken. :P

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 15:37

Cheeky waren jullie dat met dat paarse deken met kleuren over jullie schootje? Dan zaten wij naast jullie! We hadden daar wel top plekjes met die stops voor onze neus ondanks de kou *D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 16:27

rapido schreef:
Cheeky waren jullie dat met dat paarse deken met kleuren over jullie schootje? Dan zaten wij naast jullie! We hadden daar wel top plekjes met die stops voor onze neus ondanks de kou *D

Jaaaah hahaha dat waren wij! Met de paarse hannah montana fleece deken van mijn dochter. hihihi brrrrrrrr. Zelfs de jury met de lange gevoerde jas viel het op dat wij het zooooo koud hadden, haha in het passeren maakte ze nog een opmerking "it's cold"...yes Very cold!! Maar in de kantine kregen we weer kleur.

Ben erg benieuwd naar Bea der foto's met ons op de achtergrond _O- :')

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 17:49

Gefeliciteerd Niels!

migo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 18:11

gefeliciteerd niels...dat heb je netjes gedaan!

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 19:20

staan de scores ook nog ergens anders? ik kan ze niet openen. ben wel nieuwschierig wat de ruiters vandaag gedaan hebben.

was gister echt super. lia 1 en charita 2 :D

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 19:28

Hahahah Nancy, Volgende keer nemen we een bloementjes deken en eentje met hartjes... we gaan er gewoon een sport van maken :P

Hahaha en wij gekke bekken trekken,, :P

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 21:34

Waarom een jongere hengst Cheeky? Het is toch juist gaaf dat Bassie het nog steeds met gemak doet? :) De show heette nu eenmaal de Tabasco Tari show, dus dan kun je moeilijk aankomen met een ander paard :+

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 09:06

Ja, dat wel... maar het is toch ook gaaf als een keertje een jongere of nieuwe hengst ITP word gezet?? :P

Is mijn idee maar hoor :P denk niet dat daar naar gekeken word :P

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 09:59

zoals al gezegd, dit evenement was GESPONSORD door de eigenaar van Tabasco Tari. vandaar ook de extra presentatie in the spotlight. niemand weerhoudt ook maar iemand om volgend jaar voor mijn part een tweejarige hengst in de presentatie te zetten als hij daar wil voor betalen. money talks, bullsh*t walks. of we dat graag hebben of niet, zo draait de wereld nou eenmaal!

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 16:47

TiaraBungy schreef:
Waarom een jongere hengst Cheeky? Het is toch juist gaaf dat Bassie het nog steeds met gemak doet? :) De show heette nu eenmaal de Tabasco Tari show, dus dan kun je moeilijk aankomen met een ander paard :+

met gemak weet ik toch nog niet zo zeker...

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 16:56

donderdag cri-junior gereden, zeer teleurstellend.
fredje werd wat over-enthousiast en ik verloor de controle waardoor ik met mn andere hand moest ingrijpen.
de bedoeling was dat ik zaterdag de KNHS NK zou starten en mn zusje de gewone DRHA-jeugd,
wij allebei met fredje, maar ze hadden deze klasses samengevoegd waardoor maar 1 van ons mocht starten. :(
en dat was dus mijn zusje..
en dat zeggen ze dan op zaterdag 1 uur voordat de klasse begint, wisten ze dat die donderdag nog niet dan?!
dus dat was nogal frustrerend, ik had goed getraind voor de NK omdat ik er een tijdje tussenuit ben geweest.
maar goed, uiteindelijk toch nog bij kunnen schrijven in de lim. non pro (dat mocht eerst eigenlijk ookal niet!),
en geprobeerd een rustige, correcte proef te rijden wat resulteerde in een score 136.
al met al toch best tevreden, maar nog steeds een beetje geïrriteerd omdat ik geen NK kon starten ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 17:05

Dank jullie allemaal! :)

Dat is inderdaad erg jammer als je het zo laat pas hoort Michelle! Hadden ze inderdaad wat eerder kunnen zeggen!

Persoonlijk vond ik dat alles wel goed georganiseerd was! Huldiging etc was leuk gedaan en het was leuk om eens voor 3 jury's te rijden. Tellen de punten die je haalt dan eigenlijk ook driedubbel, ja toch?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 18:18

Ik vind het fantastisch dat Tabasco Tari altijd iedereen in extase kan brengen (mij wel tenminste) Ik vind dat paard legendarisch! Ben ook blij dat ik de dvd van hem heb.

radoszin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 19:31

Weet iemand wie wat de scores waren van de intermediate , die staan nog niet online.

En ik vind het mooi dat in de open toch de oude rot in het vak maar weer boven aan kwam te staan :D .

Mies , het was jammer van donderdag en natuurlijk ook dat je zaterdag niet kon starten voor de NK ;( .
Veel plezier in Belgie he ;) !!!

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:01

De Intermediate Non Pro is gewonnen door Fenna Elzinga én Yves Levlot met een score van 144,5 (Co-Champions). Tammy Greaves en Lia Freriks eindigden op de derde plaats.

De intermediate Open is gewonnen door Jan Boogaerts met Blue Quick Command (147,5). Tweede was Olivier van de Berg met Gunners Doll (144,5)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:08

wat heeft anky gemaakt?

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:22

cri; score anky, 129. goed voor een 14e plaats.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 23:23

YouthReiner schreef:
TiaraBungy schreef:

We zien 'm elke dag. Hij geniet nog volop van zijn 'luie' leventje met onwijs veel aandacht en grote ogen die naar hem kijken als hij de bak in komt of zomaar langsloopt..
Heerlijk om 'vreemden' of lessers te horen zeggen: 'Kijk, daar heb je Tabasco Tari!'
Er staat een team van pro's 'achter' Bassie die alles goed in de gaten houden, inclusief eigenaar en ruiter..:)

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 09:49

YouthReiner schreef:
TiaraBungy schreef:

Ik heb toch ook zat paarden gezien die er écht géén plezier in hadden! Zoals die dieren aangepakt werden tijdens het losrijden (en dan ook door ruiters mét naam) zonder enige géné voor een volle kantine :n Ik had ze persoonlijk wel van het terein willen verwijderen. Weet dan ook weer waar je dus niet je paard in training moet zetten ;) (En nee ik sluit mijn ogen daar dus niet voor zoals velen wel doen en ja ik weet ook wel dat je met aaien niks bereikt!) Dan vind ik Tabasco met Jurgen toch één van de weinigen die tenminste ontspannen hun ding laten zien.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 10:36

Jur en Bassie zijn gewoon een onwijs gaaf team! :D Ze weten van elkaar precies wat er verwacht wordt van ze..:)

k_hermus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 22:42

Je ziet gewoon aan dat paard dat hij het leuk vind om al die aandacht te hebben. Hij doet ook nog steeds goed zijn best en ik denk dat dat de reden is waarom hij al zolang zulke hoge prestaties levert. Dat paard vind het (in mijn ogen) gewoon leuk en dat is het belangrijkste!

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 23:01

Inderdaad..:) Er wordt ook veel afgewisseld en gerelaxed (schrijf je dat zo? :P) met hem..:) Vanmiddag stond hij ook weer mooi te zijn in de buitenbak..

Heb je nog gezien Kristiaan. Heb je Zarlou (?) Nog gestart?