Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Veel bekende gezichten gezien, hoop dat ik er volgend jaar ook bij ben met mijn eigen lieverd!

Jammer dat we niks hebben kunnen afspreken.
rapido schreef:Cheeky waren jullie dat met dat paarse deken met kleuren over jullie schootje? Dan zaten wij naast jullie! We hadden daar wel top plekjes met die stops voor onze neus ondanks de kou

De show heette nu eenmaal de Tabasco Tari show, dus dan kun je moeilijk aankomen met een ander paard

denk niet dat daar naar gekeken word

.
.
!!! YouthReiner schreef:TiaraBungy schreef:Waarom een jongere hengst Cheeky? Het is toch juist gaaf dat Bassie het nog steeds met gemak doet?De show heette nu eenmaal de Tabasco Tari show, dus dan kun je moeilijk aankomen met een ander paard
met gemak weet ik toch nog niet zo zeker...
YouthReiner schreef:Ik heb toch ook zat paarden gezien die er écht géén plezier in hadden! Zoals die dieren aangepakt werden tijdens het losrijden (en dan ook door ruiters mét naam) zonder enige géné voor een volle kantineTiaraBungy schreef:Waarom een jongere hengst Cheeky? Het is toch juist gaaf dat Bassie het nog steeds met gemak doet?De show heette nu eenmaal de Tabasco Tari show, dus dan kun je moeilijk aankomen met een ander paard
met gemak weet ik toch nog niet zo zeker...
Ik had ze persoonlijk wel van het terein willen verwijderen. Weet dan ook weer waar je dus niet je paard in training moet zetten
(En nee ik sluit mijn ogen daar dus niet voor zoals velen wel doen en ja ik weet ook wel dat je met aaien niks bereikt!) Dan vind ik Tabasco met Jurgen toch één van de weinigen die tenminste ontspannen hun ding laten zien.
Ze weten van elkaar precies wat er verwacht wordt van ze..
Er wordt ook veel afgewisseld en gerelaxed (schrijf je dat zo?
) met hem..
Vanmiddag stond hij ook weer mooi te zijn in de buitenbak..