Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
magda_90 schreef:Hier kan ik van genieten, super zeg, petje af!
Als ik ooit eens in jouw buurt kom dan kom ik zeker langs met mijn camera, zulke foto's mogen niet ontbreken
Enamorado schreef:Hey noor.
allereerst wat een super foto's! wat een vermogen, concentratie en wat een paar zijn jullie.
En GEFELICITEERD dat je gaat verhuizen.
gaat alles mee van de paarden?
ben ik te snel met conclussies als ik vraag of je dan gaat samenwonen?
Mindfields schreef:Hahah nee hoor, dat klopt inderdaad![]()
En alles gaat mee ja, heel Noor d'r rondreizende circus inclusief alle diertjes![]()
En dank je voor je berichtje!
Enamorado schreef:Hieperdepiep hoera!!!!!
echt super voor jullie. het is jullie gegund!!!
Mocht je in de buurt van woerden les gaan geven dan hoor ik het graag!
aerdenhout1 schreef:Je mag wel een tikkie trotser gaan zitten op je paard!!!!
Paard loopt helemaal puik, maar jij zit erop alsof je het zelf nog niet kan geloven!! Kont in het zadel en denken...kijk mij mensen..dit ben IK met mijn paard!!!!!
Mindfields schreef:Jullie ook bedankt! En momenteel even erg weinig tijd om digitale tips door te mailen want ik ben nogal lang van stof en met de verhuizing op komst niet veel tijd om hele verhalen te typen maar als je me eens mailt komt het antwoord vast wel!
Viennanova schreef:Nu je uit het noorden van het land weggaat, kom je nog wel eens terug om les te geven?
timokyana schreef:welk deel van het westen kom je te wonen ?
jokari schreef:ik heb niet zoveel verstand van dressuur, vaak vind ik het geen fijne plaatjesmaar meid wat ben jíj goed bezig ! Dit zijn wél fijne plaatjes.
Geweldig hoe je met je paarden werkt.
en complimenten aan de fotograaf, ondanks het slechte weer en de nieuwe camera, zijn dit toch knappe foto's hoor.